حدادی: انقلاب اسلامی توازن سیاسی دنیا را تغییر داد/ پیام ۲۲ بهمن مقاومت در برابر نظام سلطه است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: پیام ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از محور مقاومت و ایستادگی مردم مقابل نظام سلطه است.

علی حدادی در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: این انقلاب مبتنی بر قرآن کریم و آموزه های دینی و نهضت امام حسین (ع) بود که به پیروزی رسید. انقلاب اسلامی توازن سیاسی دنیا را برهم زد، در آن دوران شاهد ایجاد دوقطبی در سطح دنیا بودیم؛ یک سو نظام سلطه غرب حاکم بود و در قطب دیگر اتحاد جماهیر شوروی حکومت می کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما در الگویی که امام ارائه کرد شاهد ایجاد نظام ولایت مطلقه فقیه و حکومت اسلامی هستیم. بعد از گذشت ۴۴ سال از عمر انقلاب، امروز محکم می گوییم که آمریکا و استعمارگران هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و هیچ غلطی نیز نمی توانند انجام دهند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با حضور و مشارکت مردم فهیم ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن قطعا برگ زرین دیگری در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به کوری چشم دشمنان ثبت خواهد شد. همواره با مشارکت مردم توطئه ها و فتنه های دشمنان نقش برآب شده است.

حدادی گفت: پیام ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از محور مقاومت و ایستادگی مردم مقابل نظام سلطه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *