لبران جیمز چند امتیاز با لباس آمریکا کسب کرد؟ + فیلم

لبران جیمز چند امتیاز با لباس آمریکا کسب کرد؟ + فیلم

فدراسیون جهانی بسکتبال، در آستانه رکوردشکنی لبران جیمز در NBA، ریز امتیازات او با لباس تیم ملی آمریکا را منتشر کرد.

به گزارش سادس، لبران جیمز فوق ستاره بسکتبال جهان، این فرصت را دارد که با شکست رکورد کریم عبدالجبار (۳۸۳۸۷ امتیاز) به امتیاز آورترین بازیکن تاریخ لیگ بسکتبال NBA تبدیل شود. به همین بهانه، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) گزارشی را از همه امتیازات این اسطوره برای تیم ملی آمریکا منتشر کرد.

طبق گزارش فیبا،‌ لبران جیمز در مجموع ۹۷۹ امتیاز برای تیم ملی آمریکا کسب کرده که این امتیازات در مسابقات مختلف از جمله بازی‌های المپیک، جام جهانی و .. به دست‌ آمده است. لبران جیمز در المپیک‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ با تیم ملی بسکتبال آمریکا عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

امتیازات جیمز با لباس تیم ملی آمریکا به شرح زیر است: 

لبران جیمز چند امتیاز با لباس آمریکا کسب کرد؟ + فیلم
لبران جیمز در ۱۹ سالگی

جیمز وقتی ۱۹ ساله بود، ۴۳ امتیاز را در المپیک ۲۰۰۴ – آتن برای ایالات متحده به دست آورد. او در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز ۱۲۵ امتیاز به دست آورد.

پادشاه بسکتبال جهان، در مسابقات آمریکاپ ۲۰۰۷ نیز ۱۸۱ امتیاز به دست آورد. او در المپیک‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ نیز به ترتیب ۱۲۴ و ۱۰۶ امتیاز کسب کرد که با قهرمانی ایالات متحده نیز همراه بود.

اسطوره بسکتبال جهان مجموعا ۵۷۹ امتیاز در مسابقات رسمی FIBA و ۴۰۰ امتیاز نیز در مسابقات و فستیوال‌های مختلف برای تیم ملی آمریکا به ثبت رسانده است.

جیمز در حالی با کسب ۳۶ امتیاز دیگر به امتیاز آورترین بازیکن تاریخ NBA تبدیل می‌شود که «کارملو آنتونی»، با کسب ۱۲۶۵ امتیاز در لباس ایالات متحده، امتیاز آورترین بازیکن تاریخ تیم ملی آمریکا است.

ویدیویی از امتیازات جیمز با لباس ایالات متحده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *