جمیری: کرامت مردم در سایه نظام اسلامی باید مورد توجه مسئولان باشد

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به کرامت مردم زیر سایه نظام اسلامی توجه کرده و به اقتصاد، معیشت مردم و حمایت از تولید توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش سادس، عبدالکریم جمیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه(۱۸ بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سه عامل اساسی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی موثر بوده که ایمان راسخ مردم به اسلام، ولایت و رهبری ولی صالح و اتحاد مردم است و طبیعتا برای تداوم و بقای نظام جمهوری اسلامی این سه رکن همواره باید مورد توجه باشد.

وی افزود: قطعا حاکمان و دست اندرکاران حکومت در قوای سه گانه بیش از دیگران در توجه به این عوامل اساسی مسئولیت دارند، لذا ضرورت دارد اتحاد، ولایتمداری و ایمان در زندگی حاکمان و دست اندرکاران به طور جدی تبلور داشته باشد چرا که مردم به آنها نگاه می کنند و در زندگی شخصی و حکومتی این اتحاد و ولایتمداری جلوه گر باشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با توجه به رسیدن فصل تدوین بودجه کشور متذکر شد: اول توجه به موضوع فرهنگ و فرهنگیان، ورزش و ورزشکاران و توجه به هنرمندان و آموزش و پرورش به عنوان مهمترین وسیله برای تعالی جامعه است. انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده و باید با تعالی فرهنگی انقلاب حفظ شود. باید زندگی معلمان را به گونه ای تامین کنیم که با انگیزه کار کنند و انگیزه آنها مشوقی برای جذب نخبگان به آموزش و پرورش باشد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس در پایان تاکید کرد: باید به کرامت مردم زیر سایه نظام اسلامی فکر کنیم و باید به اقتصاد، معیشت مردم و حمایت از تولید به خوبی توجه داشته باشیم. همچنین باید به موضوع امنیت و معیشت نیروهای نظامی و انتظامی بیشتر توجه شود چراکه امنیت جامعه در گرو انگیزه آنها در خدمت صادقانه و هوشیارانه است. نکند خدای نکرده با تصمیمات ما آنها انگیزه لازم را نداشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *