گودرزی: طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری کارخانجات نساجی بروجرد کلید می‌خورد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری کارخانجات بروجرد به بخش خصوصی خبر داد و گفت: دستگاه ها و نهادهای نظارتی و امنیتی باید به این موضوع ورود کنند.

به گزارش سادس، عباس گودرزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه(۱۸ بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا شیطان بزرگی است که کشتار می کند، تحریم و تهدید می کند و هر جا که دستش برسد به منافع بشریت لطمه زده و منابع و نسل ها را نابود می کند. آمریکا شیطان بزرگی است که ساختار حکومتی یافته و با تکیه بر ابزار فراوان در پی حاکم کردن سبک زندگی سراسر ظلم مادی و شیطانی خویش است.

وی افزود: امام خامنه ای انقلابی را رهبری می کند که دهه پنجم عمر خود را با عزت و سربلندی سپری می کند. امروز ایران مقتدر بزرگترین چالش جبهه کفر است. استکبار ناتوان از تغییر شیب نابودی خویش است و اسرائیل در حال نابودی است.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در ادامه تصریح کرد: این استان مستعد و با امکانات است و جوانان و مردم سختکوشی دارد، اما برخی مدیران ارشد استانی در فضایی دیگر سیر می کنند و یادشان رفته که شأن آنها شأن پدر خانواده است. دنبال حریف می گردند و برخی از رفتارهای آنها وهن استان و دستگاه دولتی و قضایی متبوع آنها است که خسارت بار و نگران کننده است و باید جلوی این خسارات سریع تر گرفته شود.

گودرزی یادآور شد: کارخانجات نساجی بروجرد مدرن با ۵۰ هکتار زمین و امکانات رفاهی، حدود ۹۵ درصد سهام آن متعلق به بانک ملی بوده است که این کارخانجات بدون توجیه منطقی و بدون در نظر گرفتن اهلیت خریدار در سال ۸۹ به مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به صورت نقد و اقساط واگذار شده است. اخبار حاکی از عدم پرداخت اقساط در زمان مقرر است در حالی که در زمان واگذاری حدود ۱۸ میلیارد تومان موجودی پارچه داشته است. نشان عدم اهلیت و مساله دار بودن این واگذاری این است که اکنون مبالغی هنگفت بابت خدمات دریافت شده به سازمان های خدمات رسان بدهکار است. لذا ضروری است دستگاه ها و نهادهای نظارتی و امنیتی به موضوع ورود کرده و سریعا ابعاد مساله را به مردم گزارش کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تحفص از نحوه واگذاری کارخانجات بروجرد از بانک ملی به بخش خصوصی نیز به زودی کلید خواهد خورد.

وی در ادامه اظهار کرد: خواست جدی مردم بخش اشترینان شهرستان شدن است، چراکه این تبدیل به پیشرفت زیرساخت ها و اعتبارات در کل حوزه انتخابیه کمک خواهد کرد.

گودرزی خواستار تسریع در ساماندهی استخدام کارکنان دولت شد و در پایان تسریع در عملیات اجرایی دو پروژه راه آهن بروجرد و چهارخطه اشترینان- نهاوند را خواستار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *