ماتا: بازی با نفت مسجدسلیمان سخت است/ از آمانوف خبر ندارم!

ماتا: بازی با نفت مسجدسلیمان سخت است/ از آمانوف خبر ندارم!

مربی استقلال درباره بازی فردای تیمش می‌گوید اگرچه تیم نفت مسجدسلیمان جایگاه خوبی در جدول ندارد اما مطمئن هستیم که بازی سختی در پیش خواهد بود.

به گزارش سادس، روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: من، سرمربی و کادر فنی استقلال، به مردم ترکیه تسلیت می‌گوییم. همچنین به مردم آذربایجان تسلیت می‌گوییم و امیدواریم که مشکلات سریعا برطرف شوند و شرایط به حالت مطلوب برگردد.

او درباره بازی فردای تیمش برابر نفت مسجدسلیمان نیز گفت: یک بازی سخت در پیش داریم. اگرچه تیم نفت جایگاه خوبی ندارد اما مطمئن هستیم که بازی سختی در پیش خواهد بود. از وقتی که مربی این تیم عوض شده است، این تیم گلی دریافت نکرده است. این هم برای نفت یک امتیازی در مقابل ما خواهد بود. برای اینکه سه امتیاز بازی برای ما باشد، باید مسیری را که طی می‌کنیم، ادامه دهیم و باید در نبردهای هوایی پیروز باشیم و جنگنده باشیم. باید کیفیت خود را با توپ نشان دهیم. ما لحظات خوبی را سپری می‌کنیم اما نباید “شل” باشیم. هر بازی سخت خواهد بود. بازی پیش رو هم یکی از همین بازی‌هاست.

او درباره وضعیت آمانوف گفت:‌ تا الان هیچ اطلاعی ندارم. او در ۳ روز اخیر در تمرین حاضر نشده است.

او درباره تقابل خط حمله‌های دو تیم و فاصله امتیازی استقلال با تیم‌های بالای جدول گفت: بازی سختی در پیش داریم اما شرایط تیم ما خیلی خوب است. اگر ما سطح خود را نگه داریم، امیدوارم بتوانیم پیروز میدان باشیم. ما دو هفته پیش ۸ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم و همه انتقاد کردند اما الان وضعیت فرق کرده است. این فوتبال است و ما باید کار خود را انجام دهیم و امیدوارم که خوشحال شویم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *