۴۰۰ واحد مسکن روستایی در خراسان جنوبی بهسازی و نوسازی می‌شود

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: بهسازی و نوسازی ۴۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان و اجرای طرح هادی در ۱۷ روستای استان از برنامه‌های دهه فجر این ستاد است.

به گزارش سادس تسنیم ، رضا سلم‌آبادی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: امسال در دهه فجر برنامه‌های مختلفی توسط کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه ‌های گوناگون برای جوانان از جمله این اهداف است.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی ادارات کمیته امداد شهرستان درمیان و شهر قهستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید مسئولان از وضعیت مددجویان، اهدا جهیزیه و پرداخت وام کارگشایی از برنامه‌های دهه فجر این ستاد است.

سلم‌آبادی بهسازی و نوسازی 400 واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از 120 میلیارد تومان، اجرای طرح هادی در 17 روستای سطح استان با اعتبار بیش از 30 میلیارد تومان را از دیگر برنامه‌های افتتاحی دهه فجر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع در دهه فجر 675 نفر به اردوهای سیاحتی و زیارتی اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: همچنین در مجموع 9 نمایشگاه در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 10 مسابقه در دهه فجر در استان یادآور شد: در مجموع 16 همایش و جشن در استان در جامعه هدف کمیته امداد است.

سلم‌آبادی اظهار داشت: افتتاح سالن چند منظوره در دهلکوه بیرجند، افتتاح مدرسه 6 کلاسه در نهبندان، افتتاح مرکز بشارت فردوس، افتتاح مرکز حمایتی کودک و خانه مهرآفتاب، نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین و مسابقه صحیفه نور از جمله برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.

وی بیان کرد: اجرای مسابقات امداد دانش‌آموزی، اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر به نقاط محروم استان و برپایی ایستگاه سلامت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *