برنامه‌ریزی برای استعدادیابی بسکتبال اردبیل از مدارس و دانشگاه‌ها

برنامه‌ریزی برای استعدادیابی بسکتبال اردبیل از مدارس و دانشگاه‌ها

سادس/اردبیل رئیس هیات بسکتبال شهرستان اردبیل از برنامه‌ریزی برای استعدادیابی بسکتبال اردبیل از مدارس و دانشگاه ها خبر داد.

کیان نورباقری ۱۴ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به پتانسیل قابل توجه بسکتبال شهرستان اردبیل در رده سنین مختلف همچون نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان دختران و پسران و آقایان و بانوان، برنامه ریزی استعدادیابی از مدارس و دانشگاه ها و دیگر بخش های عمومی شهرستان اردبیل در حال تدوین بوده و کشف استعدادهای بسکتبالی شهرستان بزودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: بکارگیری عملی تجربیات و نظرات پیشکسوتان بسکتبال شهرستان اردبیل در برنامه ریزی ها و اجرای برنامه ها و مسابقات پیش رو بسیار مهم و کلیدی خواهد بود و از عموم پیشکسوتان برای پیشرفت و توسعه بسکتبال شهرستان اردبیل طلب یاری می نماییم.

نورباقری گفت: از دیگر سیاست های اصلی هیات بسکتبال شهرستان اردبیل توجه ویژه به جوانان علاقمند و مجرب علمی و فنی در حوزه بسکتبال خواهد بود و باتوجه به تجربیات مدید بسیار مثبت از بکارگیری جوانان قطعا شاهد رشد و شکوفایی چشم گیر بسکتبال شهرستان اردبیل و به طبع در سطح استان خواهیم بود.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان اردبیل تشریح کرد: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری و داوری بسکتبال شهرستان اردبیل در کلیه پایه ها با استفاده از مربیان مجرب در دست تدوین است و قطعا در حوزه مربیگری و داوری بسکتبال شهرستان پیشرفت های ملموسی را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: متاسفانه وضعیت خزانه هیات بسکتبال شهرستان اردبیل بسیار نامناسب بوده و در حد صفر است که جهت جبران عقب ماندگی ها، پیشرفت و توسعه بسکتبال از مسئولان استانی تقاضای توجه و یاری دارم.

اناهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *