انهدام باند سارقان با 74 مورد سرقت در کرمانشاه

گروه استان ها-كرمانشاه- فرمانده انتظامي استان از انهدام باند سارقان قاپ زن و كشف 74 مورد سرقت خبر داد و گفت: سه متهم در اين زمينه دستگير شده اند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “منوچهر امان اللهي” اظهار داشت: در پي وقوع چندين مورد سرقت به روش قاپ زني در شهر کرمانشاه، با توجه به حساسيت موضوع تيمي مجرب از کارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات لازم در جهت شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وي تصريح کرد: با انجام تحقيقات ميداني و شبانه روزي، در نهايت مشخص شد که يکي از سارقان سابقه دار و حرفه اي در انجام اين سرقت ها نقش داشته ، لذا پس از شناسايي مخفيگاه وي، طي هماهنگي با مقام قضائي، متهم در يک عمليات ضربتي دستگير و جهت انجام تحقيقات به پايگاه آگاهي شمال كرمانشاه منتقل شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: در بازجويي هاي فني و علمي از متهم، وي به انجام 74 مورد قاپ زني در  شهر کرمانشاه با استفاده از يک دستگاه موتور سيکلت و همدستي دو فرد ديگر اعتراف کرد.

سردار امان اللهي گفت: در اين راستا تيم پي جوي پرونده اقدامات لازم و همه جانبه اي را جهت دستگيري آنان فراهم کردند و پس از شناسايي منزل و مخفيگاه ساير متهمان اين پرونده، طي چند عمليات منسجم و ضربتي در چند نقطه از شهر کرمانشاه، افراد موردنظر دستگير شدند و در بازرسي از مخفيگاه آنان يک دستگاه موتور سيکلت و بخشي از اموال مسروقه کشف شد.

وي در خصوص شيوه و شگرد سارقان در انجام سرقت ها، خاطرنشان کرد: متهمان با يک دستگاه موتور سيکلت در نقاط مختلف شهر، سوژه مورد نظر را شناسايي و در فرصتي مناسب کيف و يا گوشي تلفن همراه مالباختگان را سرقت مي کردند.

سردار امان اللهي بيان داشت: با راهنمايي متهمان محل هاي سرقت بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند، همچنين متهمان اين پرونده در راستاي اجراي دستور مقام قضائي، با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزي کرمانشاه شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *