پلیس: دهه فجر یادآور انسجام، اتحاد و همدلی مردم است

همزمان با فرارسیدن دهه فجر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش سادس، در پیام فراجا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب و آغاز دهه فجر که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را منتشر کرده، آمده است: « ایام الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی یادآور انسجام، اتحاد و همدلی مردمی است که سال‌ها فضای خفقان و دیکتاتوری نظام طاغوت را تحمل کرده و عاقبت به خروش آمدند و با مشت‌های گره کرده کاخ های ظلم و ستم را فرو ریختند. انقلاب اسلامی، فصلی جدید نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمام ملت های آزادی‌خواه جهان رقم زد تا در برابر جور، قامت خم نکرده و با شجاعت و یک دلی، حق خود را از ظالمان بستانند.

دهه فجر غلبه ایمان بر کفر است و آن سان که نسیم انوار الهی دمیدن گرفت و اسلام دوباره زنده شد و امید و روحیه تلاش در رگ ها جریان یافت تا امروز شاهد ایرانی مقتدر در دنیا باشیم.    

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی نور بر تاریکی را در حالی پاس می داریم که دشمنان و معاندان نظام اسلامی هر لحظه درحال طراحی نقشه‌های شوم برای ایستایی حرکت پویای انقلاب هستند و بدون شک مردم بصیر همان طور که با هدایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) توانستند پیروز میدان مبارزه با رژیم ستمشاهی باشند امروز نیز گوش جان به رهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت سپرده و نمی‌گذارند شجره تنومند انقلاب کوچکترین آسیبی ببیند و ان شاءالله این مسیر تا سپهر قیام مهدی موعود(عج) ادامه خواهد داشت.

امروز بیش از هر زمان دیگر “بصیرت” چون چراغی، نمایان کننده صراط مستقیم در پیش چشمان ماست و آن به دست نمی آید جز در سایه اجرای منویات مقام معظم رهبری “مدظله العالی” که جهاد تبیین را راهبردی اساسی برای حفظ نظام و ارزش های آن عنوان کردند. تبیین، مأموریتی همگانی است تا با تشریح دستاوردهای ۴۴ ساله گذشته، خون های ریخته شده به پای درخت تنومند انقلاب اسلامی را ارج نهاده و نگذاریم دشمنان با خیال واهی خود در مسیر رشد شتابنده ایران اسلامی خللی وارد کنند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با درود بیکران بر روح بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی”رضوان الله تعالی علیه” و شهدایی که برای پیروزی و به ثمر نشستن درخت انقلاب از جان خود گذشتند، آغاز دهه فجر و چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را که با ولادت فخر عالم امکان حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و میلاد با سرسعادت امام محمدتقی(ع)مقارن شده است به محضر مقام معزز رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز”مدظله العالی” و مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفته و اعلام می دارد تا آخرین قطره خون از این نظام و انقلاب دفاع کرده و اجازه نخواهد داد به آرمان های ارزشمند امام راحل، ارزش ها و دستاوردهای  این جهاد ۴۴ ساله خدشه‌ای وارد شود.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *