تصمیم دارم درباره داوری صحبت نکنم!

تصمیم دارم درباره داوری صحبت نکنم!

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش می گوید بازی تیمش و استقلال ملاثانی، با کیفیت بود.

جهانبخش جعفری پس از تساوی ۳ بر ۳ چوکا تالش مقابل استقلال ملاثانی در هفته بیستم لیگ یک کشور، اظهار کرد: بازی خوبی بود و من فکر می‌کنم دو تیم فوتبال خوبی ارائه دادند و تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند از بازی لذت بردند زیرا هر تیمی موفق شد سه گل به ثمر برساند. به نظر من بازی با کیفیت بود و به آقای فریسات سرمربی استقلال ملاثانی نیز بابت این تیم بسیار خوب تبریک می‌گویم. 

به گزارش سادس، وی ادامه داد: بازیکنان ما رفته رفته بهتر می‌شوند. به هر حال تیمی که شانزده هفته نبرده، طبیعی است که تحت فشار باشد اما در دو بازی اخیر توانسته‌ایم ۴ امتیاز کسب کنیم اما صادقانه باید بگویم از بازیکنانم بسیار ناراحت هستم و انشاءالله رفته رفته به شکل تیمی و وحدت تاکتیمی مدنظر من برسیم. 

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش در پاسخ به این سؤال که چه‌قدر به بقای چوکا در لیگ یک امیدوار هستید؟ گفت: تیمی که ۱۶ هفته نبرده است اما در دو بازی اخیر به چهار امتیاز می‌رسد یعنی بازیکنان آن به خودباوری رسیده‌اند و من معتقدم امروز هم می‌توانستند امتیاز بازی با ملاثانی را از آن خود کنند. چوکا صددرصد در لیگ می‌ماند و در جلسه معارفه‌ام نیز به این موضوع اشاره داشتم. انشاءالله رفته رفته روند رو به رشدی داشته باشیم. 

وی درباره داوری دیدار ملاثانی و چوکا عنوان کرد: من چون از لیگ پایین‌تر به لیگ یک آمده‌ام تصمیم دارم درباره داوری صحبت نکنم و انشاءالله ناظران داوری در این زمینه صحبت می‌کنند. امیدوارم داوری این بازی خوب بوده باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از دریافت گل دوم از ملاثانی گویا درگیری بین بازیکنانتان ایجاد شد که همین باعث از دست رفتن تمرکز بازیکنان شما شد، خاطرنشان کرد: به هر حال تیمی که شانزده هفته نبرده است و امروز در بازی که عقب بوده، جلو می‌افتد طبیعی است که فشارهایی به بازیکنان آن وارد شود. درگیری بین بازیکنان ایجاد شد اما تأثیرگذار نبود. امیدوارم بازیکنانم با خلق و خوی من و انضباط تیمی که مدنظر من است هماهنگ شوند. تیم ما پنج ماه بردی نداشت و رقم خوردن چنین شرایطی طبیعی است و امیدوارم که طی صحبت‌هایی که با آن‌ها داریم به وحدت تاکتیکی و فعل خواستن برسند.
    
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *