سخنگوی فدراسیون فوتبال: در مورد دختران فوتسال شیطنت می‌کنند

سخنگوی فدراسیون فوتبال: در مورد دختران فوتسال شیطنت می‌کنند

احسان اصولی به برخی حواشی پیرامون تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات کافا واکنش نشان داد و آن را شیطنت برخی از رسانه‌ها دانست.

به گزارش سادس، تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات فوتسال منطقه مرکزی آسیا موسوم به کافا با سه پیروزی برابر تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان قهرمان شد.

 احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی حواشی پیرامون تیم ملی فوتسال زنان در جام کافا گفت: برخی شیطنت‌هایی می‌کنند. کسانی که دشمنان این مردم، دختران و ورزشکاران ما هستند و دشمنی‌شان بر همه آشکار است،  گاهی نکاتی می‌گویند که خلاف است و همه ما دیدیم که این تیم با چه نشاط، انگیزه، ایمان و قدرتی این بازی‌ها را انجام داد. نتایج درخشانی به دست آوردند و قهرمانی به همه مردم ایران تقدیم شد.

او در ادامه گفت: چیزی که ما از این بازیکنان، دختران و تیم دیدیم غیرت و افتخار آفرینی برای کشورشان، سرزمین‌شان و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران است و ذیل این پرچم بازی‌های خود را انجام دادند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی فوتسال زنان امشب(سه‌شنبه شب) به ایران برمی‌گرد، ادامه داد: همه به استقبال آنها می‌رویم و همراه با این شادی و قهرمانی، کنار هم خواهیم بود و همه با هم برای سربلندی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کنار هم باقی خواهیم ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *