شکراللهی: آتش زدن قرآن در کشورهای غربی ترور فرهنگی مسلمانان جهان است

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی آتش زدن قرآن کریم توسط کشورهایی که مدعی مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر هستند را ترور شخصیتی و فرهنگی 1.5 میلیارد مسلمان در جهان دانست و این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش سادس، منصور شکراللهی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (10بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدام وقیحانه و به دور از عقلانیت و اخلاق پارلمان و اتحادیه اروپا در خصوص گنجاندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه ‌های تروریستی را شدیدا محکوم کرده و اعلام می ‌داریم که شما اروپاییان به تبعیت از اربابتان آمریکا دستتان به خون بشریت آلوده بوده و جنایت‌ های بی شمار شما در گوشه و کنار دنیا به ویژه آمریکا و غرب آسیا تا ابد لکه ننگی بر پیشانی شما به جای گذاشته است و حق ندارید در موضوع حقوق بشر دیگران را خطاب قرار داده و محکوم نمایید.

وی همچنین آتش زدن قرآن کریم توسط کشورهایی که مدعی مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر هستند را به نوعی ترور شخصیتی و فرهنگی 1.5 میلیارد مسلمان در جهان دانست و این اقدام را محکوم کرد.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر کشاورزی گفت: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم جنوب استان کرمان کشاورزی می ‌باشد و برداشت محصولات از بهمن شروع می‌ شود، لذا از وزارت جهاد کشاورزی تقاضا داریم تمهیدات عاجلی در خصوص فروش محصولات و دسترنج کشاورزان مخصوصا سیب ‌زمینی داشته باشند و نسبت به نرخ‌ گذاری مناسب محصولات کشاورزی و صادرات آن به کشورهای همسایه اقدام لازم را انجام دهند.

شکراللهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در خصوص فراهم نمودن کامیون برای حمل محصولات کشاورزی و شروع کریدور جنوب به شمال از مسیر استان کرمان و جنوب این استان که بهترین مسیر می باشد اقدام کند.

شکرالهی در تذکری به وزیر نفت بیان کرد: انتظار دارم در خصوص تعرفه امتیاز گاز خانگی، تسهیلات و تمهیدات ویژه‌ ای را در نظر داشته باشد تا مردم نجیب حوزه انتخابیه بتوانند از نعمت گاز در فصول سرما به صورت یکسان برخوردار باشند.

وی از وزیر آموزش و پرورش نیز خواست تا نسبت به اجرایی نمودن کامل رتبه ‌بندی معلمان و همچنین پیگیری وضعیت استخدام نیروهای خرید خدمت و نهضت سوادآموزی نسبت به محرومیت جنوب استان و نیاز مبرم به معلم در سال آینده نهایت همکاری و اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه فصل بودجه و برنامه توسعه هفتم است از نمایندگان مجلس می‌خواهم در خصوص حقوق قضات، کارمندان دادگستری و نیروهای نظامی و انتظامی و پرسنل وزارت کشور که با سخت ترین شرایط در حال فعالیت هستند توجه ویژه‌ای شود.

شکرالهی در پایان از دولت خواست تا با توجه به نزدیکی سال 1402 و مشکلات اقتصادی مردم و گرانی مایحتاج، ترتیبی اتخاذ گردد تا مردم بیش از این به زحمت نیفتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *