رحمانی: نیازمند مدیریت قوی‌تر در مسائل اقتصادی کشور هستیم

نماینده مردم تاکستان در ملجس شورای اسلامی گفت:‌ شرایط اقتصادی کشور نیازمند این است که مدیریت قوی‌تر در تمامی صحنه های کشور حضور داشته باشد.

به گزارش سادس، رجب رحمانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (۱۰ بهمن) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و مسئولان دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: شرایط اقتصادی کشور می طلبد مدیریت قوی‌تر و کارآمدتر در تمامی صحنه های کشور حضور داشته باشد. انتظار این است که سیاست ارزی پایدار و غیر رانتی از سوی بانک مرکزی طراحی شود و به وسیله تیم اقتصادی دولت مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید مبارزه قاطع با تورم، گرانی و افزایش روزانه قیمت ها انجام شود، عنوان کرد: شرایط اقتصادی کشور به سختی به سطح ۴ رسیده است و رشد نقدینگی نزدیک به ۴۰ درصد در کنار شوک های ارزی باید مورد توجه قرار گیرد که هشدار تورم ۴۵ درصدی را نداشته باشیم. همچنین از رئیس جمهور می خواهیم که با توجه به شرایط کشور روند مثبتی در مسائل کارگری و اشتغالزایی ایجاد شود، البته بحمدالله آمارهای اقتصادی نشان می دهد که دولت در  زمینه های مختلف فعالانه پیش می رود و مساله اشتغال روز به روز بهتر می شود و مساله امید مردم هم افزایش پیدا می کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه باید دولت را در زمینه های مختلف کمک کنیم و همگی باید خدمتگزار مردم باشیم. موضوع مولدسازی دارایی ها که اخیرا در بین سران قوا تصویب شده حرکت بسیار مهمی است که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است و باید همه تلاش کنیم که این کار انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین به مسائل حوزه انتخابیه اش اشاره و بیان کرد: تامین آب شرب ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستای استان قزوین که رئیس جمهور دستور دادند باید با جدیت انجام شود، همچنین تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان تاکستان و استان و تمامی روستاها و بخش ها مورد توجه جدی قرار گیرد، تکمیل سد طالقان و شبکه های آبیاری و زهکشی دشت تاکستان برای روستاهایی که حقابه دارند مورد توجه قرار گیرد.

رحمانی یادآور شد: روستاهای استان قزوین به شدت با محرومیت روبه رو هستند، لذا از رئیس جمهور می خواهیم دستور تجدید نظر در مسائل محرومیت شهرستان تاکستان و استان قزوین صادر شود.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین خواستار توزیع عادلانه اعتبارات شد و اظهار کرد: افزایش اعتبارات عمرانی استان قزوین با جدیت دنبال شود و برای پروژه های عمرانی و تامین آب و نیازهای جاری استان اختصاص داده شود.

وی در پایان گفت: مشکل آنتن دهی مردم را رنج می دهد و برای جوانان بیکار تا زمانی که شغلشان تامین نشده است حتما باید یک منبع درآمدی داشته باشند تا مشغول به کار شوند و همچنین همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *