رحیمی جهان آبادی: از خانه ملت باید صدای ملت شنیده شود

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نگاه ما به مشکلات نباید طوری باشد که برای دفاع از یک دولت یا حمله به گروهی دیگر از آنها سخن بگوییم بلکه باید به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی حرف دل مردم را مطرح کنیم.

به گزارش سادس، جلیل رحیمی جهان‌آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز یکی از همکاران مطالبی را در خصوص گازرسانی و قطع گاز در تربت جام مطرح کردند که لازم است بنده تاکید کنم به دلیل افزایش مصرف گاز و قطع گاز ترکمنستان به دنبال مشکلاتی که در خط انتقال ایجاد شد ما با قطعی در منطقه مواجه شدیم از وزیر نفت که در منطقه حضور یافتند و کمک کردند که مشکل برطرف شود قدردانی کرده و از دولت گذشته که در گازرسانی به 180 روستا به ما کمک کردند قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: نگاه ما به مشکلات نباید اینگونه باشد که برای دفاع از یک دولت یا تاختن به دولتی دیگر از مشکلات سخن بگوییم بلکه من نماینده مردم هستم و حرف دل آنها را می‌زنم.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرچه نماینده تهران که این صحبت‌ها را گفت حتی نمی‌تواند روی نقشه تربت جام را پیدا کند؛ حال طوری پیرامون مشکلات ما صحبت می‌کند که انگار ما نمی‌دانیم وضعیت چگونه است. خانه ملت محلی است که باید در آن صدای مردم شنیده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *