تاکید تقوی بر اقدام متقابل مجلس در برابر رفتارهای کینه توزانه غربی ها

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بغض‌ های مسلمانان علیه کینه توزان غربی انباشته می‌شود و روزی چون آواری بر سرشان خواهد ریخت، تاکید کرد: مجلس در مقابل این اقدامات غربی ها باید اقدام کند.

به گزارش سادس، سیدرضا تقوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه(۹ بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ این روزها شاهد رفتارهای کینه توزانه و جسارت آمیز تعدادی از مردمان کشورهای غربی علیه کتاب آسمانی مسلمانان، قرآن کریم بوده‌ایم؛ اینک با این کتاب آسمانی و کلام وحیانی به سخن گفتن می‌نشینیم؛ ای کتاب وحیانی و ای نور مبین از آسمان به زمین آمدی تا زمینیان را به آسمان ببری، تو از عرش آمدی تا فرشیان را عرشی گردانی، نفاق را به وفاق و تفرقه را به وحدت، جهل و جهالت را به دانش و مدنینت برسانی، تو هدیه خدای مهربان ما هستی در مدرسه تربیتی تو علی(ع)، فاطمه(س) حسین(ع) و زینب(س) پرورش یافته‌اند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه یادآور شد: ای قرآن عزیزم؛ همه هستی ما تو هستی. زن را از لجنزار چاه جهالت بیرون کشیدی و با مصونیت و شخصیت عفاف و حجاب تضمین نمودی، امروز فریب خوردگانی به سنگر حجاب و عفاف لگد می‌ زنند و زرسالاران و سرمایه داران جهانی جذابیت های زنان را برای شهوت پرستان شیطان صفت به حراج می‌ گذارند. اینها بدانند میلیون ‌ها نفر از زنان زینب گونه و قهرمانان میدان عفت و عزت، آزادی انسانی و آزادگی عاشورایی را پاس می‌دارند و به کوری چشم شهوت پرستان شیاد، قله‌ های دانش و بینش را دوشادوش مردان فتح خواهند کرد و نهضتی همه جانبه را در سطح جهان با مایه ‌های مکتب مهدوی به وجود خواهند آورد.

تقوی تاکید کرد: تو بعد از ۱۴۰۰ سال بر قطار زنان سوار شده ‌ای و از میان کوه و کمر تاریخ گذشته ‌ای تا دراین دوران به ما رسیدی، شخصیتی همانند امام خمینی(ره) را پرورش دادی تا با انقلاب عظیمی زلزله‌ ای در جهان جهانخواران ایجاد نماید و در نهایت فجر را تو به ما هدیه دادی، با شعار شورآفرین نصر من الله و فتح قریب که تو بر زبان ما نهادی، میدان مبارزه را گرم نگه داشتیم، به ما استقامت آموختی، روح امید در کالبد ما دمیدی، قدرت دفاعی ما را تقویت نمودی، سلمان‌ ها و ابوذرها و بلال ‌ها را تربیت کردی، مطهری‌ ها و بهشتی‌ ها، باکری‌ ها و بروجردی‌ ها، ابو مهدی ‌ها و سلیمانی ها در مکتب تو تربیت شده‌ اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کینه توزان سیاه دل غربی در سوئد، دانمارک، فرانسه و آمریکا به صورتت چنگ انداخته اند و به تو بی احترامی کرده‌ اند که نیش عقرب نه از ره کین است، اقتضای طبیعتش این است. اینان از نسل اسلاف جنایتکاری هستند که سرزمین‌ های ملت‌ های ضعیف را غارت کرده ‌اند، انسان‌ های مظلوم را به بردگی بردند، پرونده سیاه و سابقه تاریک این فرزندان نامشروع بر کسی پوشیده نیست، آیا اینها نمی‌دانند که بیش از یک میلیارد مسلمان کتاب آسمانی شان را چون جان عزیز می دارند. بغض‌ های مسلمانان علیه اینان انباشته می‌شود و روزی چون آواری بر سرشان خواهد ریخت.

وی در ادامه عنوان کرد: ما به امر به معروف و نهی از منکر اهمال و بی توجهی کردیم، دروازه ‌های فضای مجازی را به ‌روی دشمنان قسم خورده خود باز کردیم تا ذهن و ضمیر فرزندان و مردمان ما از دروغ، شایعه، توهین به مقدسات، بی حرمتی به ولایت و نظام اسلامی و رهبری عزیزتر از جانمان، ذهن آنان را پر کنند، ما باید پاسخگوی شهیدان امنیت که با تیر و تیغ فضای مجازی به شهادت رسیده‌اند، باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید از همان آغاز سفیر فرانسه را از کشورمان بیرون می‌ کردیم، باید از بین المجالس کشورهای اسلامی می‌ خواستیم تا کشورهای اسلامی به صورت دسته جمعی اعتراض کنند. گروه‌ های دوستی در مجلس  باید اعتراض خود را به طرف مقابل خودشان در کشورهای دنیا اعلام می ‌کردند، مگر ما از قرآن بالاتر هم داریم؟ ما برای این بی‌حجابی ‌ها،‌ پرده ‌دری‌ ها، برهنگی ‌های برنامه ‌ریزی شده چه کرده ایم؟ باید مجلس اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *