حسن پور: باید در گره‌گشایی از مشکلات مردم تعجیل کنیم

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از بازی‌های سیاسی و حزبی خسته شده اند، لذا باید قدر مردم را بدانیم و در گره گشایی از کارشان تعجیل کنیم.

به گزارش سادس، شهباز حسن پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (۹بهمن) بیان کرد: اقدام نفرت بخش و توهین آمیز برخی کشورهای اروپایی در هتک حرمت به کلام الله مجید و عمل از روی استیصال پارلمان اروپا در خصوص اهانت به ساحت مقدس پاسداران انقلاب اسلامی و حافظان امنیت کشور را محکوم و از ریاست مجلس و وزارت امور خارجه درخواست دارم که پاسخی درخور و اقدامی سازنده را در دستورکار خود قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در طول ۴۴ سالی که از عمر پر برکت نظام می گذرد، بارها نشان داده که در کوران حوادث و فتنه ها راه بلد است و به آرمان ها و اصول پایبند است، فساد و ناکارآمدری را دیده اما آن را به پای انقلاب ننوشته است. حتی دشمنی حداکثر استکبار نیز نخواهد توانست این ملت را ذره ای به عقب برگرداند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان، دولتمردان و کارگزاران نظام گفت:‌ ما خدمتگزاران نظام و مردم تا کی باید با سهل انگاری و ندانم کاری از صبر و ولایتمداری این مردم سوء استفاده و یا از آبروی رهبری هزینه نماییم؟ تا به کی قرار است مشکلات معیشتی و گره های اقتصادی تیشه بر ریشه ایمان و صبر مردم بزند و ما انگشت اشاره و آدرس های غلط و تکراری داشته باشیم. تا به کی قرار است فقر حاصل از ناتوانی، ناکارآمدی و نابخردی برخی از مسئولان و مدیران تباه کننده دین و دنیای جوانان ما باشد؟ بیایید قدر این مردم را بدانیم بر حیا و بزرگی نفس آنها شکرگزار باشیم و در یاری رساندن و گره گشایی از کارشان تعجیل کنیم که این ملت همان ملتی است که با دستان خالی ندای امام را لبیک گفت و به یاری اش شتافتند.

حسن پور در ادامه با بیان اینکه مردم از بازی های سیاسی و حزبی خسته شده اند، تاکید کرد: باید کنش و منش حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و شهدا را چراغ راه خود قرار داده و فارغ از هر دیدگاه سیاسی با حفظ وحدت و آرامش در کشور و با روحیه جهادی به گره گشایی از ولی نعمتان خود برآییم.

وی در تذکراتی خطاب به رئیس جمهور  مدعی شد: سوال مردم این است که چرا با دارا بودن ۹ درصد ذخایر جهان در مقابل یک درصد جمعیت دنیا شاهد زمستان سخت و بی گاز و تابستان گرم و بی برق باشیم؟ چرا فکری به حال مدیران ماشینی در برخی از ادارت، وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی نمی شود و از وجود جوانان لایق، جسور و تصمیم ساز در مسندهای کلیدی و کشوری کمتر استفاده می شود؟

نماینده مردم سیرجان در پایان گفت: آقای رئیس‌جمهور، تصمیماتی که در صنعت خودرو و نحوه قیمت‌گذاری و عرضه آن اتخاذ می شود دقیقا سیاست هایی است که منجر به وضعیت موجود شده است و لطفا ورود کنید و با تصمیمی شجاعانه راه را بر سودجویان سد کنید تا امکان بهره مندی مردم از خودرو باکیفیت و اقتصادی فراهم کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *