سجادی: ورزش عاری از سیاست، شعار زیبایی است

سجادی: ورزش عاری از سیاست، شعار زیبایی است

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تحریم خود توسط اتحادیه اروپا گفت: این موضوعات جدید نیست و شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم.

به گزارش سادس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تحریم خود اتحادیه اروپا، اظهار کرد: این موضوعات جدید نیست و شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ بین روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند، اما در جنگ عربستان و یمن هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند یا نسبت به بردن پرچم فلسطین به ورزشگاه واکنش نشان می دهند.

وی افزود: میلیون‌ها دلار از پول فوتبال ایران به بهانه بازی‌های سیاسی و  تحریم‌های ظالمانه ضبط شده است. این فراز و فرودها بوده و ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و جای خداقوت به همکارانمان دارد که به وظیفه خود به خوبی عمل کردند. ما ایستادگی می‌کنیم و این تحریم‌ها نشان می‌دهد موضع گیری ما درست بوده است.در مقطع جام جهانی می خواستند خیلی اقداماتی علیه ما انجام دهند، اما تیرشان به سنگ خورد. ما قوی‌تر و با عزم راسخ‌تر در خدمت ورزش کشور هستیم. منشور المپیک یک چیز می گوید، اما رفتارها به گونه دیگری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *