آریان‌پور: عملکرد سازمان برنامه و بودجه با شعار عدالت‌محوری دولت در تضاد است

نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملکرد سازمان برنامه و بودجه و برخی از وزارتخانه‌ها با شعار عدالت محوری دولت سیزدهم در تضاد است.

به گزارش سادس، رضا آریان‌پور در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدام سخیف و جاهلانه اتحادیه اروپا برای قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی و همچنین هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم می‌کنیم.

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: هیچ فردی نمی‌تواند تلاش و اقدامات رئیس جمهور را برای بهبود وضعیت مردم انکار کند اما با توجه به این‌که محوری‌ترین برنامه انتخاباتی شما عدالت در برقراری عدالت در جامعه بود، باید بگویم عملکرد سازمان برنامه و بودجه و برخی از وزارتخانه‌ها با عدالت مدنظر رئیس جمهور سنخیتی ندارد.

آریان‌پور در ادامه اظهار کرد: علی‌رغم این‌که دومین لایحه بودجه سنواتی در دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی آمده است همچنان در سازمان برنامه و بودجه بر پاشنه دولت سابق می‌چرخد.

نماینده مردم مینودشت خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: به منظور شفاف سازی میزان درآمدهای این وزارتخانه در بخش‌های مختلف از جمله هدفمند سازی یارانه‌ها باید اقدام لازم صورت گیرد. لطفا شفاف سازی کنید بودجه مربوط به رفع تنش آبی چه میزان و به کدام استان‌ها تخصیص یافته است چرا برخی از شهرستان‌ها باید در تمام طول سال با مشکل کم‌آبی مواجه شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *