علیزاده برمی: هرگونه تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا پاسخ قاطع ایران را به دنبال دارد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران مردمی ترین نیروی ضد تروریسم جهان است و هرگونه تصمیم نابخردانه پاسخ قاطع ایران را به دنبال دارد.

به گزارش سادس، علی اکبر علیزاده برمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه(۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به کشورهای اروپایی گفت: سپاه پاسداران مردمی‌ترین و قوی‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان، پاره‌تن ملت ایران است؛ هرگونه تصمیم نابخردانه شما(اروپا) پاسخ قاطع ایران را به دنبال دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دوران بزن دررو تمام شده است،‌ بیان کرد: شما در خانه‌های شیشه‌ای نشسته‌اید، نصیحت می‌کنم کلوخ پرتاب نکنید که سنگ سهمگین دریافت خواهید کرد. مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی آمریکا را ببینید که پس از شهادت سردار سلیمانی به چه بیچارگی در مقابل ملت قهرمان ایران دچار شده‌اند عبرت بگیرید، ما کاملا آماده ایم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امام خمینی جریانی را در ایران، تفاله‌های آمریکا نامید و در اواخر عمر شریفشان آنها را لیبرال ها نامید و منافقین خطاب کرد. ایشان فرمودند منافقین از کفار بدترند و نتانیاهو، بایدن و نخست وزیر انگلیس از منافقین هستند. مقام معظم رهبری نیز آنها را اصحاب مسجد ضرار یعنی خبیث‌ترین منافقین نام نهاد.

وی ادامه داد: لیبرال های منافق، جام کُشنده زهر قطعنامه ۵۹۸ را به امام تحمیل کردند، همین جریان قصد داشت منتظری را پس از رحلت امام خمینی به رهبری انقلاب تحمیل کند و کشور و انقلاب اسلامی را پس از امام به دست لیبرال ها و سپس به منافقین بسپارد.

علیزاده افزود:‌ لیبرال‌های منافق در سال ۷۸ کودتای کوی دانشگاه را به وجود آوردند. در سال ۸۸ پس از هماهنگی جورج سوروس و شاه افغانستان فتنه سهمگین ۸۸ را ایجاد کردند و ۸ ماه انقلاب اسلامی را تا لب پرتاب سقوط کشاند. باعث و بانی فتنه بنزینی آبان ۹۸ نیز همین جریان لیبرال های منافق است. اغتشاشات اخیر کشور که باعث قتل ده‌ها جوان کشور و به بار آوردن ده ها میلیارد تومان خسارت شد، کار همین جریان لیبرال منافق است.

وی عنوان کرد: سوال اساسی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه و وزارت اطلاعات این است که چرا خطرناک‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی را رها کرده و کوشش خود را برای نابودی سلطنت طلب‌ها، مجاهدین خلق، چریک های فدائی، کومله و دموکرات صرف می کنید، در حالی که دشمن اصلی اینجاست. مگر همین جنایتکاران لیبرال نبودند که با تمام وجود بنزین بر آتش اغتشاشات اخیر می ریختند،‌ اما در سالروز شهادت سردار سلیمانی حتی یک کلمه کوچک هم در رسانه های خبری خود نیاوردند.

وی ادامه داد: مگر همین ها نبودند که به آمریکا گرا می دادند که تحریم های خود را هدفمند اجرا کنید تا ملت ایران به زانو در آید؟ مگر نتانیاهو نگفت اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند؟ مگر همین ها نیستند که پس از آن همه جنایت پیام رسان های خارجی در حق ملت ایران، بار دیگر خواستار باز شدن آنها بدون هرگونه تعهدی به دولت ایران هستند؟

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان تا تکلیف این جریان خبیث روشن نشود انقلاب اسلامی باید هر روز منتظر حادثه باشد. اگر نجیبی در این جبهه می بینید گلچین کنید.

نماینده مردم دامغان در ادامه نطق خود در خصوص مشکلات درمانی حوزه انتخابیه‌اش تذکری به وزیر بهداشت داد و گفت: آیا می دانید که شهر ۱۲۰ هزار نفری دامغان ماه هاست که یک آمبولانس ندارد و باید به دانشگاه علوم پزشکی التماس کنیم. هر بار به شما درباره مشکلات گفتیم، گفتید با هم تعامل کنید، حال آیا راهی جز استیضاح باقی مانده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *