آنچلوتی: بازیکنی داریم که هر تیمی آرزوی او را دارد

آنچلوتی: بازیکنی داریم که هر تیمی آرزوی او را دارد

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که بنزما به روزهای اوج خود برگشته است. او از پیروزی برابر بیلبائو ابراز رضایت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف بیلبائو رفت. رئال در این بازی خارج از خانه توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا اختلاف سه امتیازی خود با بارسلونای صدرنشین را حفظ کند.

کارلو آنچلوتی بعد از بازی گفت: کریم بنزما به روزهای خوب خود برگشته است و در این بازی هم گل زد و هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او کارهای زیادی برای تیم ما انجام می دهد و ما از او رضایت کامل را داریم. کاماوینگا هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

او ادامه داد: تیم ما در کارهای دفاعی بسیار خوب بود و در حمله هم به خوبی حریف را تحت فشار قرار دادیم و در نهایت یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را به دست آوردیم.

آنچلوتی درباره عملکرد سبایوس و آسنسیو گفت: آنها به میدان رفتند چرا که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را داشتند. سبایوس یک بازی بسیار خوب را به نمایش گذاشت و آسنسیو هم پاس گل داد. ما در رئال بازیکن اصلی و نیمکت نشین نداریم. به همه بازیکنان نیاز داریم و امیدوار هستیم که بازیکنان مصدوم هم هر چه زوتر شرایط بازی را به دست آورند. وینیسیوس هم در این بازی خوب بود. او فشار زیادی را از سوی مدافعان، هواداران و گاهی اوقات داوران تحمل می کند. نباید فراموش کنیم که او بازیکن بسیار جوانی است. من او را بسیار دوست دارم و می خواهم که مورد احترام واقع شود.

سرمربی رئال مادرید در پایان اظهار نظر جالبی درباره ناچو داشت و گفت: او بازیکنی است که هر تیمی آرزوی در اختیار داشتن او را دارد چرا که هیچ وقت شکایت نمی کند و همواره به تیم وفادار و پایبند است.

ناچو همواره مشتریان زیادی دارد با این حال او با وجود نیمکت نشینی در رئال مادرید از تیم جدا نشده و بعد از بنزما کاپیتان تیم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *