نتایج لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ترکیه/ پیروزی یاران شریفی و معروف

نتایج لژیونرهای والیبال ایران در لیگ ترکیه/ پیروزی یاران شریفی و معروف

در جریان بازی‌های هفته ۱۶ لیگ والیبال ترکیه، تیم‌های گالاتاسرای و فنرباغچه به پیروزی رسیدند.

به گزارش سادس، در جریان هفته شانزدهم لیگ والیبال ترکیه، دو تیم گالاتاسرای و هاتای به مصاف هم رفتند که در آخر، این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود گالاتاسرای به پایان رسید.

این بازی ۱ ساعت و ۱۹ دقیقه‌ای با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به سود گالاتاسرای تمام شد. مرتضی شریفی ملی‌پوش والیبال ایران که برای گالاتاسرای بازی می‌کند در این رقابت ۹ امتیاز به برای تیمش به دست آورد.

در دیگر بازی‌های این هفته تیم والیبال تورشاد با حضور بردیا سعادت به مصاف تیم والیبال زراعت بانک رفت که این رقابت با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به سود زارعت بانک به پایان رسید.

این رقابت در ۳ ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ به سود حریف تورشاد به پایان رسید. بردیا سعادت در این مسابقه موفق شد ۱۲ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد اما تیمش پس از ۱ ساعت و ۳۱ دقیقه بازی موفق نشد به پیروزی برسد.

همچنین در جریان هفته شانزدهم لیگ والیبال ترکیه، دو تیم فنرباغچه و دوه‌لی به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود فنرباغچه به پایان رسید.

سعید معروف که در سه ست این مسابقه برای فنرباغچه به میدان رفت امتیازی برای تیمش کسب نکرد. این مسابقه ۱ ساعت و ۱۳ دقیقه‌ای با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲ به سود فنرباغچه به پایان یافت.

با نتایج کسب‌شده، فنرباغچه ۳۱ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. همچنین تورشاد با ۲۷ امتیاز در رده ششم این لیگ جا گرفت.

تیم والیبال گالاتاسرای که نتایج خوبی در این لیگ کسب کرده، با ۳۳ امتیاز در رده چهارم ایستاده است. هالک بانک با ۴۳ امتیاز صدرنشین این لیگ است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *