بررسی ایرادات هیات نظارت مجمع تشخیص درباره طرح شفافیت قوای سه گانه

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ایرادات شورای نگهبان و هیات نظارن مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون طرح شفافیت قوای سه گانه در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و تاکید کرد که جمع بندی نهایی پیرامون این طرح به جلسات آتی موکول شد.

علی حدادی در گفت وگو با سادس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون  ایرادات شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها و همچنین ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکل های صنفی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: در این نشست عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافتند و ایرادات مورد بررسی قرار گرفت، اما مقرر شد رای گیری در خصوص رفع ایرادات مطروحه در این طرح در جلسه ای دیگر صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: در ادامه نیز به ایراد شورای نگهبان در طرح تشکل های صنفی و تخصصی رسیدگی شد. این سوال طرح شده بود که اگر تخلفی صورت گیرد باید سیستم قضایی بررسی کند یا سیستم اداری می تواند موضوع را بررسی کند که با رای اعضای کمیسیون مسئولیت این امر به سیستم قضایی داده شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *