سیمئونه: دپای شبیه به کاستا است/ بازی با رئال لذت بخش است

سیمئونه: دپای شبیه به کاستا است/ بازی با رئال لذت بخش است

سرمربی اتلتیکو مادرید به ستایش از ممفیس دپای خرید جدید تیمش پرداخت و او را تشبیه به دیگو کاستا کرد.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید در هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف وایادولید رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

در این بازی اتلتیکو مادرید از ممفیس دپای رونمایی کرد. این مهاجم هلندی که به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست در دقیقه ۷۵ وارد میدان شد.

دیگو سیمئونه درباره دپای گفت: من دپای را شبیه به کاستا می‌بینم. او هم مهاجم نوک نیست اما می‌تواند در این نقش هم به میدان رود و عملکرد خوبی از خود نشان دهد. دپای قدرت و توان بالایی دارد و قطعا این شاخصه او کمک زیادی به تیم خواهد کرد. او به تازگی به تیم پیوسته است و دقایقی کمی  در کنار ما بوده است. قطعا در بازی‌های بعدی بیش‌تر از این بازیکن استفاده خواهیم کرد. 

سیمئونه درباره دیدار با رئال مادرید در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: این یک بازی جذاب و لذت بخش خواهد بود خوشبختانه ۵ روز فرصت داریم و این زمان خوبی است تا تیم ریکاوری کند و خود را آماده این بازی حساس کند. لذت مهم‌ترین چیز در فوتبال است و براین باور هستم که بازی برابر تیم قدرتمند رئال مادرید هم بازی لذت بخش و هم حساس برای ما و بازیکنان و البته هواداران خواهد بود. با نهایت قدرت خود پای به این بازی خواهیم گذاشت.

او درباره خاطره‌اش از پیروزی برابر رئال در جام حذفی که ۱۰ سال پیش در برنابئو بود، گفت: سال‌ها از آن پیروزی خاطره انگیز گذشته است. در آن بازی رئال بهتر بازی کرد و فرصت‌های زیادی را خلق کرد اما خوشبختانه ما به پیروزی دست پیدا کردیم چرا که در خط دفاعی بسیار خوب ظاهر شدیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *