هیات‌های ورزشی به جای مانع تراشی، از تیمداری بخش خصوصی حمایت کنند

 هیات‌های ورزشی به جای مانع تراشی، از تیمداری بخش خصوصی حمایت کنند

سادس/مازندران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران به برخی روسای هیات‌های ورزشی که به جای حمایت از تیمداری بخش خصوصی در ورزش استان، مانع تراشی و سنگ اندازی می‌کنند، به طور جدی هشدار داد.

عادل عالیشان دیشب در حاشیه جلسه رفع مشکلات حقوقی ورزشگاه شهید چمران آمل در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه برخوردهای سلیقه‌ای توسط روسای برخی هیات‌های ورزشی باعث بی‌انگیزگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ادامه کار و تیمداری می‌شود.

وی افزود: انتظار هست که رؤسای هیات‌های ورزشی استان جدا از این نوع رفتارها و برخوردها پرهیز کنند و تمام قد در راستای برطرف کردن مشکلات آنها کارگشایی و مانع‌زدایی کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، تصریح کرد: از تشکیل و حضور تیم‌هایی که با حمایت بخش خصوصی و شرکت‌ها در لیگ برتر ورزش مردان و زنان از شهرهای مازندران شرکت کردند، باعث افتخار است و در شرایطی که بخش دولتی و ادارات ورزش و جوانان توان مالی برای حمایت و تیمداری در سطح کشوری را ندارند، نباید با رفتارهای سلیقه‌ای، درخواست‌های نامشروع و حس پشیمانی به سرمایه‌گذار و حامی بخش خصوصی در حمایت از ورزش و تیمداری ایجاد کنیم.

این مسئول درعین حال با تاکید براینکه قطعا با کسانی که برای تیمداری مانع ایجاد کنند، برخورد خواهیم کرد، افزود: ورزش بدون حضور بخش خصوصی معنایی ندارد و در حال حاضر با مشارکت خوب بخش خصوصی و پای کار آمدن شرکت‌های بزرگ تولیدی در استان، مازندران یکی از استان‌هایی است که دارای بیشترین تیم‌ها در لیگ‌های مختلف ورزشی در سطح کشور است.

عالیشان، حضور تیم‌های بزرگ ورزشی از شهرستان آمل در لیگ برتر والیبال، بسکتبال، فوتسال مردان و زنان، را ارزشمند و یک فرصت بسیار مهم در جهت پویایی ورزش این شهرستان و استان اعلام کرد و ادامه داد: به رؤسای هیات‌های ورزشی استان توصیه و تاکید می‌کنم در تیمداری و حمایت از ورزش قهرمانی هر شرکتی، موسسه، کارخانه‌های تولیدی همانطور که در شهرستان آمل مثل شرکت لبنیات هراز، کاله، فولادین ذوب و قندکاترین در بالاترین سطح ورزش کشور تیمداری و کمک کار ورزش استان هستند، باید حمایت ویژه شوند.

وی یادآورشد: ما از مدیران این شرکت‌ها و مالکان شرکت‌های تولیدی که باعث پویایی و زنده بودن ورزش شهرستان آمل و دیگر شهرهای استان هستند و هر هفته باعث حضور و شوروشوق مردم در سالن‌های ورزشی مسابقات پرشور برگزارمی‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران همچنین در خصوص آخرین وضعیت مشکلات حقوقی ورزشگاه شهید چمران و سالن‌های ورزشی حاشیه این ورزشگاه در آمل گفت: جلسات متعددی برای تعیین تکلیف وضعیت حقوقی و مالکیتی این مجموعه‌ها با حضور مالکان و وکیل آن‌ها به همراه نماینده قانونی شرکت کاله برگزار و مقرر شد تا پایان سال این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *