ربیعی: اجازه نمی‌دهند مس رفسنجان وارد قطب‌ها شود/ به کریم اسلامی تبریک می‌گویم

ربیعی: اجازه نمی‌دهند مس رفسنجان وارد قطب‌ها شود/ به کریم اسلامی تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به شدت از داوری دیدار تیمش برابر نساجی اعتراض و اعلام کرد با این شرایط حاضر به ادامه دادن لیگ نیست.

به گزارش سادس، محمد ربیعی سرمربی نساجی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و اجازه می‌خواهم،در رابطه با بازی صحبت نکنیم. چند جمله خطاب به آقای تاج می‌گویم و اگر دوست داشتند ما را از مربیگری محروم کنند و مشکلی هم نداریم. اگر نه فقط بشنوند!

وی ادامه داد: من به عنوان سرمربی در مورد تیمم مسئولیت دارم، مسئولیت این شهرستان کوچک 200 تا 300 هزار نفره. حق مس رفسنجان بیش از اندازه خورده شده است و با اجازه این حق را به من بدهید تا نگوییم اشتباهات داوری است. رتبه یک اشتباهات داوری که به ضرر تیم ما شده، طبق گواه کارشناسان خودتان شده تیم مس رفسنجان بوده است. در جدول سود برده از اشتباهات داوری هم در رتبه یکی مانده به آخر هستیم!

وی افزود: روز گذشته قبل از بازی به ما گفتند که دو بازیکن شما محروم شده اند. ما امروز 17 نفر بودیم، ایرادی هم ندارد. بچه های ما بازی های درستی انجام دادند اما وقتی می‌گوییم یک اشتباه، دوتا اشتباه درست است اما وقتی چهار یا پنج اشتباه فوق العاده تاثیرگذار دارید از دست من مربی چه کاری بر می‌آید؟

وی ادامه داد: خواهش می‌کنم بازی دور رفت ما با نساجی را دوباره بررسی و مرور کنید. من از حق تیمم باید الان دفاع کنم.گل سالم زدم آفساید گرفته‌اند. یک موقعیت تک به تک مسلم گلزنی را گرفتند که بازیکن هیچ خطای نکرده بود. یک پنالتی روی امید لطیفی را نگرفتند. یک توپ هم که یکباره سوت زده اند و پنالتی اعلام کرده اند ما چه کار باید کنیم؟ در این زمینی که واقعا بازی کردن سخت است. ما باید با همه چیز باید بجنگیم باید با زمین هم در شهر خودمان بجنگیم.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: این تیم پنج‌گل خورده دارد که سه تای آن در اشتباهات داوری و دو تای آن مقابل همین نساجی و در دو پنالتی که اصلا پنالتی نبوده. مگر می‌شود در فوتبال ایران داوری کنی و کریم اسلامی را نشناسی، هنوز بعد این همه سال کریم اسلامی هنوز داوران را به اشتباه می اندازد و از آنها امتیاز می گیرد. من به کریم اسلامی تبریک می‌گویم آفرین کریم! دو سه سال هم شاگرد من بوده هم بازی رفت و هم بازی برگشت با ما این کار را کرد و هنوز داوران این موضوع را متوجه نشده‌اند.

ربیعی ادامه داد: خود آقای افشاریان در برنامه تلویزیونی بعد از بازی رفت مقابل همین نساجی آمد و اعلام کرد اشتباه شده است. این حق را به من بدهید که من اجازه ندهید که من فکر نکنم این فقط یک اشتباه است به خدا آنهایی که شخصیت من را می‌دانند به ستوه آمده‌اند. اگر واقعاً این است که اینجا شهرستان است و این یک تیم کوچکی است که دوسه سال است که آمده و آدم آنچنانی ندارد که از این تیم دفاع کند. من نمی‌خواهم از این صحبت‌ها مطرح کنم. اگر قرار است حق این تیم خورده شود ما نباید بیاییم در بین چهار و پنج تیم قرار بگیریم به ما بگوئید اصلا تلاش نکنیم!

وی بیان کرد:آقای تاج خطاب من مستقیم با شما است. خواهش می‌کنم یک طوری بازی‌های این فصل تیم مس رفسنجان را بررسی کنید. اگر حرف من ناروا بوده در هر کجایی که شما اعلام کنید در نزد مردم از همه عذرخواهی می‌کنم. اما اگر حرف من ناروا نبود به جای اینکه من محروم کنید و تیم را محروم کنید فضا ایجاد کنید که ما بتوانیم از حق‌مان دفاع کنیم نه اینکه داوری که در همین ورزشگاه هفته دوم دو موقعیت محرز ما را نگرفت پنج هفته بعد در ورزشگاه آزادی به همان داور بازی دادید.

ربیعی با طرح این سوال که واقعاً چه برخوردی با داوران می‌شود، گفت: الان با سرنوشت تیم من بازی شده است. تیم من امروز می‌توانست 25 امتیازی شود و خود را کاملاً به بالا بکشد. بازی که حداقل با اختلاف دوگل می‌برد را الان مساوی کرده است. چه کار باید کنیم؟ با احترام به تیم بزرگ نساجی شرافت و تلاش مجدانه بازیکنان در مورد مسائل فنی صحبت نمی‌کنم از این اخلاق‌ها ندارم.

وی ادامه داد: بالاخره چقدر باید سکوت کنم و اگر فکر می‌کنم شرایط به این شکل باشد با نهایت احترام می‌گویم نمی‌توانم ادامه همکاری بدهم. این حرف را به باشگاه مس رفسنجان هم می‌زنم چون باید از حقش دفاع کند. چرا در جدول اشتباهات داوری یکسری از تیم‌ها اصلاً داوری علیه آنها نمی‌شود؟ هیچ ضرری به آنها وارد نمی شود و چرا باید در هر دو جدول مس رفسنجان در بدترین نقطه قرار بگیرد. چرا باید حق این تیم به این اندازه خورده شود!

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه اگر اشتباهات داوری است پس چرا برای همه نیست، افزود: باشگاه مجدانه باید اقدام کند، محمد ربیعی دیگر بیشتر از این کاری از دستش برنمی‌آید و ناراحت هستم سعی کردم خویشتنداری کنم و با ادبیات درست گلایه‌هایم را مطرح کنم. این گلایه‌های من نیست بلکه گلایه‌های مردم رفسنجان است. مردم شریف و شهیدپرور رفسنجان است که من وظیفه دارم این گلایه را اعلام کنم.

وی اضافه کرد: اگر اجازه بدهید در مورد هیچ سؤالی جواب نمی‌دهم من را ببخشید از همه عذرخواهی می‌کنم و اگر یک، دو، سه، چهار و پنج بازی بود می‌گفتیم اشکالی ندارد اما مس رفسنجان را نمی‌گذارند. مردم رفسنجان بدانید که اجازه نمی‌دهند مس رفسنجان وارد قطب‌ها شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *