پیولی: اشتباهات ما را نابود کرد

پیولی: اشتباهات ما را نابود کرد

سرمربی میلان از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اینتر در سوپر جام ایتالیا انتقاد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، میلان در دیدار برابر اینتر در سوپرجام ایتالیا نمایش ناامید کننده‌ای داشت و با سه گل شکست خورد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری بعد  از بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: در نیمه نخست در سطح خود نبودیم و اشتباهات بسیار بدی انجام دادیم. در نیمه دوم تلاش کردیم که به بازی برگردیم اما آنچه ما را شایسته پیروزی و جبران بازی می کرد انجام ندادیم.

او ادامه داد: اشتباهات عجیبی داشتیم. باید بگویم که عادت به چنین اشتباهاتی نداریم. برابر تیم با کیفیت اینتر اشتباهات نابود کننده ای داشتیم. بدون شک ما از نظر عقلی و روانی در بهترین شرایط خود نیستیم و نیاز به تغییر تفکر و عوض کردن شرایط داریم. تنها راهی که می تواند شرایط را تغییر دهد تلاش و کار زیاد است.

پیولی در ادامه صحبت های خود گفت: چنین شکستی بسیار ناراحت کننده و درد آور است چرا که ما به دنبال قهرمانی و بالا بردن جام بودیم. فصلی طولانی در انتظار ماست و باید این شکست را فراموش کنیم. باید دوباره همان تیم باکیفیت سابق شویم.

او درباره اشتباهات بد خط دفاعی تیمش گفت: به صراحت بگویم که انتظار این اشتباهات را نداشتم و شوکه شدم. من می دانم که تیمم چه کیفیت بالایی دارد و به همین خاطر شوکه شدم. باید به این شکست واکنش مثبت نشان داد و بار دیگر اتحاد و همدلی خود را ثابت کرد. من نمی خواهم انگشت اتهام را به سمت یک بازیکن بگیریم. در شکست و پیروزی همه نقش دارند. باید دوباره انسجام و انگیزه بالایی را که باعث می شد نتیجه بگیریم به دست آوریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *