انتخابات وزنه‌برداری ۱۸ بهمن برگزار می‌شود؟

انتخابات وزنه‌برداری ۱۸ بهمن برگزار می‌شود؟

یک بند دستورالعمل برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی ممکن است برگزاری مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری در ۱۸ بهمن را به تعویق بیندازد.

به گزارش سادس، انتخابات فدراسیون وزنه برداری قرار است ۱۸ بهمن برگزار شود اما با توجه به اینکه دعوتنامه حضور در مجمع انتخاباتی برای اعضا ارسال نشده است، این سوال پیش می آید که آیا انتخابات وزنه برداری سر موعد مقرر برگزار می شود یا تاریخ مجددی برای مجمع آن تعیین خواهد شد.

طبق بند ۳ ماده ۱۲ دستورالعمل برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی، دبیر مجمع باید ۲۰ روز قبل از تاریخ برگزاری مجمع عمومی، اعضا را دعوت کند.

در حال حاضر هنوز تائید صلاحیت‌های کاندیداها اعلام نشده است و حتی جلیل امیری یکی از کاندیدا ها که تایید صلاحیت مدیریتی‌ نشده بود، مدارک خود را تکمیل کرد تا مجددا مورد بررسی قرار بگیرد. از  این رو به صورت رسمی، اسامی کاندیداهایی که می‌توانند در مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری شرکت کنند، اعلام نشده است.

همچنین انتخابات کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون وزنه‌برداری هم به تازگی برگزار شده و هنوز تعیین نشده است که کدام نفرات در مجمع شرکت می کنند. بنابراین با توجه به نامشخص بودن تعدادی از اعضای مجمع به خصوص کاندیداها، دعوتنامه ها نیز چهارشنبه برای اعضا ارسال نشده است تا اعضا طبق دستورالعمل برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی ۲۰ روز قبل از برگزاری مجمع، دعوتنامه را دریافت کرده باشند.

به این ترتیب باید دید با توجه به اینکه یکی از بندهای دستورالعمل انتخابات فدراسیونهای ورزشی انجام نمی‌شود، وزارت ورزش مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری در  ۱۸ بهمن را صادر می‌کند یا خیر.

ایوب بهتاج، سجاد انوشیروانی، جلیل امیری و آرین حاتمی نفراتی بودند که در انتخابات ثبت نام کردند و بهتاج و انوشیروانی تایید صلاحیت مدیریتی شدند و جلیل امیری نیز مدارک خود را تکمیل کرد تا مجددا بررسی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *