هرمزی: خلیج فارس در لیگ یک می‌ماند/ بازیکن ملاثانی جسارت کرد!

هرمزی: خلیج فارس در لیگ یک می‌ماند/ بازیکن ملاثانی جسارت کرد!

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در واکنش به درگیری بین او و گلر استقلال خوزستان، گفت: آن فردی که امروز به من جسارت کرد شاید مزد قهرمانی‌هایی که برای این تیم کسب کرده‌ام را به من داد.

داریوش هرمزی پس از تساوی یک بر یک تیمش در هفته هجدهم لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی، اظهار کرد: ما آمده بودیم بازی را ببریم و زحمت کشیده بودیم. بعد از مدت‌ها یک گل تاکتیکی به ثمر رساندیم اما روی یک اشتباه بچگانه بازی به تساوی کشیده شد.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما شرایط خوبی در جدول ندارد، اینکه به صورت اقتصادی بازی را دنبال کردیم از نتیجه راضی هستیم اما به این صورت نیست که ناراحت نباشیم زیرا بازی کاملا در کنترل ما بود. امروز بیکارترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم خلیج فارس ماهشهر بود و اصلا توپی سمت او نرفت.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: ما برای اهداف‌مان می‌جنگیم و مبارزه می‌کنیم و آینده بسیار خوبی پیش روی خلیج فارس ماهشهر است. آن‌هایی که شیپور سقوط تیم خلیج فارس ماهشهر را به صدا درآورده‌اند باید بگویم این تیم باقدرت می‌ماند زیرا این تیم سفره بچه‌های خوزستان است و نمی‌گذاریم کسی سفره بچه‌های خوزستان را جمع کند. 

وی درباره تقویت تیمش، خاطرنشان کرد: ما در هر بازی سه گل دریافت می‌کردیم اما شش بازی است که فقط سه گل خورده‌ایم و خوشبختانه توانسته‌ایم رحیم زهیوی الماس فوتبال خوزستان را جذب کنیم. ما به دنبال جذب فرزندان خوزستان هستیم و از فردا محکم وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم.

هرمزی با اشاره به دیدار پیش روی تیمش مقابل خوشه طلایی، خاطرنشان کرد: هفته آینده با خوشه طلایی در یک بازی خارج از خانه دیدار می‌کنیم و با امتیاز برمی‌گردیم زیرا بخش دفاعی تیم را بهبود بخشیده‌ایم و با توجه به جذب بازیکنانی که برای خط حمله خواهیم داشت، در بخش حمله نیز وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم و قطعا تیم بهتری خواهیم شد. امروز هم در اهواز با توجه به نوع فوتبال‌مان به نظرم ما میزبان بودیم نه استقلال ملاثانی و در مجموع به دو تیم تبریک می‌گویم. 

وی ادامه داد: با بازیکنان مدنظر مذاکره کرده‌ایم و به توافقاتی هم رسیده‌ایم و به آن‌ها گفته‌ایم با توجه به انگیزه‌های مالی‌تان انتخاب شما نباید تیم خلیج فارس باشد. امروز بندر مهشور یک تیم در لیگ یک دارد و اگر این تیم سقوط کند شاید تا سال‌ها دیگر تیمی در لیگ یک کشور نداشته باشد. به همین دلیل از تمام مسئولان شهری ماهشهر می‌خواهم با توجه به اینکه عضوی از مجموعه بزرگ خلیج فارس هستند به تیم کمک کنند. ما در شهری زندگی می‌کنیم که از نظر مالی ثروتمندترین شهر دنیا است اما فقیرترین از نظرمسئولان هستیم. امروز در حوزه بیکران خلیج فارس بیش از ۴۰ پتروشیمی داریم اما هیچ کدام در کنار مردم نیستند و متأسفانه شهر ماهشهر را به حساب نمی‌آورند.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر ادامه داد: یک نفر باید به مسئولان پتروشیمی بگوید که باید به صورت دیگری عمل کنند. یک شورای راهبردی هم در شهر تشکیل شده است که به نظر من شورای حق‌السکوت است. زیرا ما امروز لباس گرم نداریم و هفته آینده قرار است در شهری بازی کنیم که امروز هوایش منفی ۹ درجه بود و ما چگونه قرار است آنجا بازی کنیم؟ اگر کسی به ما کمک کرد که چه بهتر، اگر هم کمک نکردند ما با اقتدار غیرت بندر مهشور را به همه نشان می‌دهیم. باز هم تأکید می‌کنم خلیج فارس ماهشهر با اقتدار در لیگ یک خواهد ماند.

هرمزی درباره درگیری که بین او و دروازه‌بان تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر بین دو نیمه ایجاد شد، گفت: یادمان نرود ملاثانی تیم من و شهر من است و سه قهرمانی با این تیم کسب کردم. آن فردی که امروز به من جسارت کرد شاید مزد قهرمانی‌هایی که برای این تیم کسب کرده‌ام را به من داد. به نظر من بی‌معرفتی است و جسارتی داشت که تا الان باورم نمی‌شود، بازیکنی که بازوبند کاپیتانی دستش است و از همه مهم‌تر توسط من رشد پیدا کرده است، اینگونه عمل کند اما او را بخشیدم زیرا استقلال ملاثانی پاره تن خوزستان است و این تیم نیز مظلوم است و امیدوارم پتروشیمی‌های ماهشهر ملاثانی را هم ببینند و در مجموع تمام فوتبال خوزستان را که امروز درد می‌کشد، ببینند. این پتروشیمی‌ها آلایندگی را وارد جسم مردم می‌کنند و امروز من مطالبه‌گر حق هستم، هرچند می‌دانم گوش شنوایی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *