حضور بخش خصوصی تنها راه نجات لرستان است

سادس/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه نجات لرستان این است که بخش خصوصی را به میدان بیاوریم.

مهرداد ویسکرمی بیست و هفتم دی ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان که در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: گزارش دادن وظیفه ماست.

وی ادامه داد: مردم ریزترین مشکلاتشان را از نماینده می‌خواهند و ما مجبوریم در حل آن‌ها تلاش کنیم.

ویسکرمی با اشاره به این‌که ما کارها را به دو قسمت تقسیم کردیم، عنوان کرد: نماینده در سطح ملی، استان، حوزه و شهرستان کار می‌کند، برخی از مطالبات جزئی بوده ولی ما موظف به پیگیری هستیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همیشه ما در بودجه جز استان‌های اول کشور هستیم منتها تخصیص بودجه مهم است.

وی بیان کرد: کل بودجه لرستان خوب است ۲۰۰۰ میلیارد باشد تنها پارسیلون ۵۰۰۰ میلیارد می‌خواهد که احیاء بشود، پارسیلون قبل و جاهایی که آباد شدند بخش خصوصی ورود کرده است.

ویسکرمی با اشاره به اینکه در بحث بودجه مشکل تخصیص پایین از کل بودجه بوده، عنوان کرد: تا الان ۳۴ درصد از کل بودجه کشور تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخصیص بودجه نیز مشکل استان‌های دیگر را حل نکرده است، تنها راه نجات لرستان این است که بخش خصوصی را به میدان بیاوریم.

وی افزود: تلاش من شخصاً این بوده که مشکلات بخش خصوصی را حل کنیم که زیرساخت‌ها به حد طبیعی برگردد.

ویسکرمی تصریح کرد: برخی کارخانه‌ها تنها به یک کمک نیاز دارند که راه بیفتند و برخی از کارخانه‌ها در چاه هستند و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر می‌خواهید ما را مقایسه کنید با نماینده‌های شهرهای بزرگ باشد.

ویسکرمی با اشاره به اینکه در رابطه با پارسیلون الان حسابرسی ویژه تمام شده و می‌دانیم چقدر بدهی و طلب دارد و دارایی آن چقدر است، عنوان کرد: کارشناسی این کارخانه انجام شده و برآورد اولیه ما بالای ۱۰۰۰ میلیارد ارزش پارسیلون است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تشکیل کنسرسیوم سهام برای بانک‌ها در نظر گرفتیم و این کارخانه به مزایده گذاشته می‌شود.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *