بابک مرادی: نیم‌فصل دوم، نیم‌فصل هوادار است

بابک مرادی: نیم‌فصل دوم، نیم‌فصل هوادار است

بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید تیمش در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر قرار است عملکرد بهتری از خود برجای بگذارد.

به گزارش سادس، بابک مرادی بازیکن تیم فوتبال هوادار در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: همه چیز خوب است. خود را برای بازی مقابل آلومینیوم آماده می‌کنیم.

او درباره کار کردن با ساکت الهامی گفت:‌ او یک مربی بزرگ است. من با مربیان بزرگی کار کردم اما الهامی یک سرمایه ملی است و باید از او  حمایت شود. او یک مربی فنی است و هر بازیکنی که با او کار کرده است، از او چیزهای مختلفی یاد گرفته است.

مرادی درباره حضور مسعود شجاعی در این تیم گفت: خیلی خوشحال هستیم. به آقا مسعود خوش آمد می‌گویم. او بزرگ فوتبال ما است.  امیدوارم او به تیم کمک کند و ما از او یاد بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال چقدر امیدوار هستی ساکت الهامی با هوادار، قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را به دست بیاورد؟ گفت: تیم ما جوان است. درست است الهامی ۲ جام حذفی به دست آورده است اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم. ساکت الهامی در جام  حذفی، خوب بلد است ترکیب بچیند و امتیاز بگیرد و به دور بعدی صعود کند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم خود را در فینال جام حذفی ببینیم.

او درباره تقابل تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: آلومنییوم تیم خوب و با احترامی است. رحمتی مربی خیلی خوبی است اما ما در هر بازی برای ۳ امتیاز می‌جنگیم. با اینکه تیم جوانی هستیم اما تیم خیلی خوبی از نظر فنی هستیم. در برخی بازی‌ها بدشانسی آوردیم اما نیم‌فصل دوم، نیم فصل تیم هوادار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *