شجاعیان: خاطرات شیرینی در استقلال داشتم

شجاعیان: خاطرات شیرینی در استقلال داشتم

بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید طلبی از باشگاه استقلال ندارد.

به گزارش سادس، داریوش شجاعیان، بازیکن تیم فوتبال هوادار در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش درباره حضور مسعود شجاعی در جمع هواداری‌ها خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال هستیم کاپیتان تیم ملی را در جمع خود داریم. همه می‌توانند از تجربه آقا مسعود استفاده کنند و امیدوارم تیم خود را به بالای جدول برسانیم.

او درباره کیفیت پایین زمین چمن تمرین هوادار گفت: همه تیم‌های تهرانی فکر کنم این وضعیت را دارند. زیرساخت‌های زمین فوتبال‌مان خوب نیست و باعث می‌شود بیشتر مصدومیت‌ها هم در زمستان شکل بگیرد و بعد از تعطیلات جام جهانی، بدن‌ها طوری شده است که باعث شده آمار مصدوم‌ها زیاد شود.

شجاعیان درباره کار کردن با ساکت الهامی گفت: کار کردن با کسی که ۲ قهرمانی در جام حذفی دارد، شیرین است و امیدوارم بتوانیم در تجربیات الهامی در جام حذفی استفاده کنیم و امیدوارم هوادار و الهامی، یک شگفتی دیگری رقم بزند.

بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره شرایط خود پس از انتقالی که از استقلال به این تیم داشته است، خاطرنشان کرد: خاطرات شیرینی در استقلال رقم خورده است. در هر شرایطی، ما برای استقلال آرزوی موفقیت کردیم و برای این تیم از دور دعا می‌کنیم. من بعد از ۵-۴ سال به تیمی آمدم که حاشیه کمتری دارد و خیلی خوشحالم که در هوادار هستم و امیدوارم بتوانم خودم را دوباره ثابت کنم و به آن داریوشی تبدیل شوم که مردم دوست دارند.

او درباره استقلال دوران وینفرد شفر گفت: در سال‌هایی که من در استقلال حضور داشتم، ما تیم‌های خوبی داشتیم اما آقای شفر، تیم خوبی بسته بود. یکی از ایرادات لیگ قهرمانان آسیا، زمان‌بندی برگزاری مسابقات بود و اگر شرایط زمان‌بندی‌ها به این شکل نبود، ما می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. ما در فصل بعدی مسابقات، ۹ بازیکن خود را از دست دادیم و استقلال به یک تیم دیگری تبدیل شد و وارد مسابقات شد و من در همان فصل برای بار اول مصدوم شدم. ثبات مدیریتی و فنی در فوتبال ما کم است و تغییرات مکرر در یک باشگاه، به ضرر یک باشگاه است.

شجاعیان در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه استقلال طلب داری؟ گفت: من طلبی از این باشگاه ندارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *