انتقاد تند مدیرعامل ملاثانی از ۳ بازیکن؛ کدام‌تان یک درصد گرفته‌اید؟

انتقاد تند مدیرعامل ملاثانی از ۳ بازیکن؛ کدام‌تان یک درصد گرفته‌اید؟

سادس/خوزستان مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی از چند بازیکن این تیم که عنوان کرده بودند برخی بازیکنان کمتر از ۵ درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند، انتقاد کرد.

امیرحسین علاق‌بند در گفت‌وگو با سادس با انتقاد شدید از مصاحبه‌های اخیر علی جراح، امین کعبی و مهدی داغر، اظهار کرد: در حالی این بازیکنان عنوان می‌کنند نفراتی در استقلال خوزستان هستند که کمتر از ۵ درصد دریافتی داشته‌اند که باید بگویم علی جراح که البته به صورت غیرقانونی از استقلال ملاثانی جدا شده و اکنون به ون‌پارس پیوسته است، تاکنون ۲۹۰ میلیون تومان از باشگاه پول دریافت کرده است.

وی افزود: امین کعبی و مهدی داغر نیز تاکنون به ترتیب ۳۲۸ و ۱۸۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند. حتی در مصاحبه‌ای از سوی بازیکنان تیم گفته شده بود که نهایتاً بیشترین دریافتی بازیکنان استقلال ملاثانی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد  باشد که این موضوع اصلا صحت ندارد زیرا پرداختی به همین بازیکنان نشان می‌دهد که برخی بازیکنان مبلغ بالایی از دستمزدهایشان را تاکنون دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی ادامه داد: مستندات پرداختی به این بازیکنان موجود است و نحوه پرداختی ما به بازیکنان نشان می‌دهد برخلاف گفته بازیکنانی که نسبت به دریافتی‌هایشان منتقد بوده‌اند ما تا جایی که توانسته‌ایم به تعهدات مالی‌مان عمل کرده‌ایم. ضمن اینکه تا هفته سوم نیم‌فصل دوم فرصت داریم پرداختی به بازیکنان را به ۵۰ درصد برسانیم و در تلاش هستیم این کار را انجام دهیم. 

وی خاطرنشان کرد: نکته جالب این است که علی جراح چند روز پیش در گفت‌وگویی در خصوص استفاده از بازیکنان بومی در فوتبال خوزستان صحبت کرده بود اما در حالی که باشگاه به وی نیاز دارد و پولش را هم دریافت کرده، بدون هماهنگی با باشگاه، با ون‌پارس اصفهان قرارداد بسته است که ما از او شکایت خواهیم کرد و او باید محروم شود تا دیگر دست به چنین کاری نزند. او در واقع ۵۰ درصد مبلغ قرارداد خود را از باشگاه ملاثانی دریافت کرده بود و این حق را نداشت که به این صورت و بدون هماهنگی با ما از ملاثانی جدا شود. جالب است اگر جراح علت شرایط فعلی تیم را بی‌پولی می‌دانست، چرا اکنون با دریافت مطالباتش از تیم جدا شد؟

علاقبند با بیان این که جدایی امین کعبی هم غیرقانونی است و نباید از ملاثانی جدا می‌شد، گفت: من اگر تاکنون در خصوص چنین مسائلی صحبت نکرده‌ام در واقع خویشتن‌داری کرده‌ام اما در حال حاضر با توجه به اینکه تلاش‌های ما نادیده گرفته شده است ترجیح دادم برخی موارد شفاف‌سازی شود. 

وی خاطر نشان کرد: می‌خواهم بدانم این پرداختی که ما به این نفرات داشته‌ایم یعنی ۵ درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند؟ کدام از شما نفرات یک تا ۵ درصد گرفته‌اید که این‌گونه انتقاد می‌کنید؟

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی خواستار بازگشت بازیکنان جدا شده از این تیم شد و عنوان کرد: اجازه خروج به هیچ بازیکنی از باشگاه داده نخواهد شد و تمام تلاش ما حفظ بازیکنان بومی است، ضمن اینکه در تلاش هستیم با جذب چند بازیکن تیم را برای نیم‌فصل دوم تقویت کنیم. اکنون نیز در حال مذاکره با سه چهار بازیکن هستیم.

وی که اسپانسر مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز است، در خصوص حواشی این تیم و تلاش‌هایش برای ماندن ابراهیم اشکش در تیم نفت، اظهار کرد: من شجاعت و جرأت کردم زمانی که استقلال ملاثانی در کورس رقابت با تیم‌های بالای جدولی بود، به عنوان مدیرعامل این باشگاه، مربی تیم‌مان را در اختیار باشگاه نفت مسجدسلیمان قرار دادم تا دیگر تیم استان بتواند از او استفاده کند. حتی زمانی هم که بحث جدایی زودهنگام اشکش از این تیم مطرح شد، در یک جلسه سه ساعته از او برای ماندن در نفت دفاع کردم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *