نماینده اراک: بارش‌های اخیر می‌تواند بخشی از محدودیت‌های آبی را جبران کند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: بارش های اخیر نعمت الهی بود و با مدیریت صحیح و بهره برداری مناسب می توان یک گام در جهت تقویت منابع آبی کشور و جبران کمبودها برداشت.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با سادس، درباره وضعیت حوزه انتخابیه خود پس از بارش های اخیر، بیان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در حوزه انتخابیه بنده پس از بارش ها وجود ندارد. در گاز رسانی به منازل نیز مشکل و اخلالی ایجاد نشده است.

وی گفت: از نظر بنده اگر واقعا منابع حاصل از این بارش ها جمع آوری و مدیریت شود قطعا می تواند منابع ذخیره آبی کشور را تقویت کرده و تا حدی مشکل کمبود آب را جبران کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: اگر به سادگی از کنار این منابع عبور کنیم به هدر رفته و به ضرر تبدیل می شود. این بارش ها نعمت الهی است و اگر به خوبی از آنها بهره برداری کنیم می تواند بخشی از محدودیت های منابع آبی کشور را جبران کند.

آصفری در پایان تصریح کرد: در حوزه گاز رسانی به شهرها و روستاها در حوزه انتخابیه بنده مشکل خاصی وجود ندارد. ما باید تلاش کنیم تا به نحو احسن از منابع حاصله از این بارش ها برای جبران کمبود آب استفاده کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *