بوسکتس: گاوی مثل یک هیولا است / به قهرمانی نیاز داشتیم

بوسکتس: گاوی مثل یک هیولا است / به قهرمانی نیاز داشتیم

کاپیتان بارسلونا از قهرمانی در سوپر جام اسپانیا بسیار خوشحال است و به ستایش از هم تیمی جوان خود پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از الموندو، بارسلونا در فینال سوپر جام اسپانیا به مصاف رئال مادرید رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد.

سرخیو بوسکتس، کاپیتان آبی اناری ها بعد از بازی گفت: می دانستیم که باید از این فرصت بسیار خوب استفاده کرد و قهرمان شود. ما دوران تغییر را پشت سرمی گذاریم و به چنین قهرمانی نیاز داشتیم. این باعث می‌شود تا انگیزه ما برای ادامه فصل بسیار بیش‌تر شود. 

او ادامه داد: هواداران به خوبی از ما حمایت کردند و در رقم خوردن این قهرمانی نقش بسزایی داشتند. در بارسلونا همواره از بازیکنان پیروزی می‌خواهند و بسیار خوشحالیم که توانستیم با این قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم. سرانجام امشب با ژاوی نخستین قهرمانی خود را به دست آوردیم و این راه باید ادامه داشته باشد.

بوسکتس به ستایش از گاوی ستاره این بازی پرداخت و گفت: او راه  و شیوه رقابت را بسیار خوب بلد است. گاوی بازیکن جوان و بسیار آینده‌داری است. او یک هیولا است که هم در تمرین و هم در مسابقات بسیار خوب کار می‌کند و آینده‌ای درخشان در انتظار او است. می‌خواهم به او بگویم که از بازی کردن لذت ببرد و به پیشرفتش ادامه دهد. امیدوارم که بهترین روزها را در بارسلونا تجربه کند.

بوسکتس در پایان گفت: بارسلونا در سال‌های  اخیر تغییرات زیادی داشته است و این بهترین فرصت بود تا ثمره این تغییرات را بگیرد. ما از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستیم. در بارسلونا همواره از شما پیروزی می‌خواهند و ژاوی بارها این جمله را برای تشویق کردن ما گفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *