انتقاد بنی‌تمیم از هیات مدیره باشگاه‌های نفتی خوزستان

انتقاد بنی‌تمیم از هیات مدیره باشگاه‌های نفتی خوزستان

سادس/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از وضعیت دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر انتقاد کرد.

حمید بنی‌تمیم امروز ۲۵ دی‌ماه در حاشیه مجمع سالانه هیات تکواندو خوزستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت نامناسب دو تیم نفتی استان در لیگ برتر، اظهار کرد: من به شدت نسبت به عملکرد هیات مدیره این دو باشگاه نقد دارم و به نظر من تصمیماتی درخور وضعیت فوتبال استان و کشور نگرفته‌اند. اینکه باشگاه نفت آبادان با بازیکنی قرارداد می‌بندند و نسبت به نوع قرارداد بی‌اطلاع هستند و بعد ضرر چندین میلیاردی به باشگاه تحمیل می‌شود، اتفاق خوبی نیست.

وی ادامه داد: شرایط درباره وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز به همین صورت است؛ مسئولان این باشگاه، سرمربی تیم استقلال ملاثانی را که موفق عمل کرده است برای دو، سه بازی جایگزین سرمربی سابق خود می‌کنند و ضمن اینکه به اعقتادم باعث ازهم پاشیده شدن استقلال ملاثانی شدند، خبر می‌رسد که دیگر نمی‌خواهند با اشکش همکاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به اعتقاد من این دو باشگاه در تصمیم‌گیری‌هایشان باید از پیشکسوتان و افراد متخصص استفاده کنند زیرا در عمل نشان می‌دهند در تصمیماتشان تخصصی کار نمی‌کنند. امیدوارم این دو باشگاه جسارت من را ببخشند و حرف‌های من از روی دلسوزی است و قطعاا توقع مردم از من این است که به مشکلات این دو باشگاه رسیدگی کنم. توقع من این است که حتما باید از متخصصان فوتبال استفاده کنند تا به این صورت به ورزش استان و فوتبال آسیب وارد نکنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *