دولت با افزایش مناسب حقوق ها ؛ بخشی از گرانی ها را جبران کند

سادس/تهران عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خاطر نشان کرد: افزایش متوسط ۲۰ درصدی حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته هیچ تناسبی با تورم لجام گسیخته بالای ۴۰ درصد ندارد ؛ دولت با افزایش مناسب حقوق ها ؛ بخشی از این تورم و گرانی ها را جبران کند.

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار سادس افزود: وضعیت نابسامان قیمت ها و توزیع نامناسب نهاده های دامی و کشاورزی ، اقتضاء می کند با حذف کامل تعرفه های گمرکی واردات ، قیمت ها تعدیل و مدیریت شود و فشار های موجود به حداقل برسد.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران گفت: انتقال پروژه های عمرانی ملی به استانی در لایحه بودجه سال آینده ، ممکن است موجب کاهش اعتبارات و توقف اجرای این پروژه ها در سطح مناطق کشور شود.

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص معافیت پنجاه درصدی مدارس خیرساز از حق انشعابات آب و برق و گاز در لایحه بودجه سال آینده تاکید کرد ، این معافیت باید به صد در صد افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ یادآور شد: خیری که میلیارد ها تومان برای ساخت مدارس به دولت کمک می کند ، چرا نباید از پرداخت حق انشعابات بطور کامل معاف باشد.

نوش آبادی در خصوص تامین مسکن رایگان برای والدین ۴ قلو به بالا در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: این قانون می تواند به والدین چهار فرزند نیز تسری پیدا کند تا مشوقی برای سیاست فرزند پروری در کشور باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *