اعتراف پیولی به اشتباهات زیاد روسونری

اعتراف پیولی به  اشتباهات زیاد روسونری

سرمربی میلان اعتراف کرد که تیمش برابر لچه اشتباهات زیادی مرتکب شد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، در جریان هفته هجدهم سری آ ایتالیا لچه و آث میلان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تئو هرناندز در دقیقه ۳ (گل به خودی) و فدریکو باچیروتو در دقیقه ۲۳ برای لچه گلزنی کردند.  همچنین رافائل لیائو در دقیقه ۵۸ و داوید کالابریا در دقیقه ۷۱ برای آث میلان گل زدند تا این بازی با تساوی به پایان برسد.

 شاگردان استفانو پیولی با این که دو گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه موفق شدند کار را به تساوی بکشانند تا میلان در دیداری خارج از خانه به تساوی برسد.

استفانو پیولی بعد از این دیدار گفت: در نیمه اول هر جا که فکرش را بکنید ما اشتباه کردیم. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم که می شد کاملاً از آنها جلوگیری کرد. ما در نیمه دوم واکنش خوبی نشان دادیم و می توانستیم در پایان پیروز شویم اما باید خیلی بهتر از این بازی کنیم.

او در ادامه افزود: با توجه به نتایج ناامیدکننده در دو دیدار اخیر، انتظار شروع متفاوتی برای این بازی داشتم. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم شرایط را بهتر کنترل کنیم که در نیمه دوم این کار را انجام دادیم و دو گل خورده را جبران کردیم ولی این برای برد در این دیدار کافی نبود.

با این نتیجه، پنجمین تساوی میلان در این فصل به دست آمد تا این تیم با ۳۸ امتیاز همچنان در رده دوم قرار داشته باشد. تیم فوتبال ناپولی با ۴۷ امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *