تکمیل فازنخست ورزشگاه شهیدچمران آمل ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل فازنخست ورزشگاه شهیدچمران آمل ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سادس/مازندران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: فاز نخست استادیوم پنج هزار نفری شهید چمران آمل پس از ۱۷ سال در روز ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن این وزارتخانه به بهره‌برداری رسید.

سیدغلامرضا رضوی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: ساخت این ورزشگاه به عنوان تنها ورزشگاه فوتبالی شهرستان آمل سال ۱۳۸۴ آغاز شد و تکمیل آن طی سال‌های اخیر به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهرستان آمل تبدیل شده بود.

وی افزود: برای ساخت، تجهیز فاز نخست این ورزشگاه که از پوشش چمن مصنوعی است و سکو، رختکن و سرویس‌های بهداشتی حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

غلامرضا رضوی افزود: همکاری نکردن مالکان و شاکیان حقوقی که ادعای مالکیت بخشی از زمین این ورزشگاه را داشتند سبب شد تا ساخت ورزشگاه شهیدچمران آمل طولانی شود.

وی درخصوص برنامه‌های تکمیلی برای این ورزشگاه نیز گفت: تکمیل فازهای نخست که شامل پروژکتورهای ورزشگاه و VIP و سیستم‌های داخلی ورزشگاه که با همکاری شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور عملیاتی شود، به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل ابراز امیدواری کرد و گفت: با بازدید سجادی وزیر ورزش و جوانان و پیگیری‌های حاجی‌پور نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز تکمیلی ورزش تامین و هرچه سریعتر تجهیز و بهره برداری شود.

رضوی یادآورشد: بخشی از تاخیر حدود یکساله برای تجهیز برنامه‌های تکمیلی فاز نخست ورزشگاه شهیدچمران آمل، تاخیر در تأمین اعتبار پیش بینی شده و جابه جایی پیمانکار بوده که با انتخاب پیمانکار جدید این وضعیت بهتر و تسریع خواهد شد.

مهدی غلامی- خبرنگار سادس آمل

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *