تداوم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و مدارس در گلستان/ دورکاری ادارات در شنبه و یکشنبه

سادس/گلستان استاندار گلستان گفت: به منظور مدیریت در مصرف گاز فعالیت ادارات گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی به صورت دورکاری و مدارس به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

علی‌محمد زنگانه امروز جمعه ۲۳ دی ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف، فعالیت ادارات استان گلستان به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی فردا و پس فردا شنبه و یکشنبه، ۲۴ و ۲۵ دی، به صورت دورکاری است.

وی با بیان اینکه مدارس استان گلستان نیز در این دو روز، غیرحضوری است و کلاس‌های درس در بستر شاد انجام می‌شود، تاکید کرد: تنها امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم، طبق روال برقرار است.

حاجی گلدی کر، معاون توسعه، مدیریت و منابع استاندار گلستان به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان گلستان دایر هستند، تصریح کرد: تمامی دانشگاه‌ها به صورت غیرحضوری و مدارس به صورت مجازی و در بستر شاد فعال هستند تنها امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم  حضوری خواهد بود.

معاون توسعه، مدیریت و منابع استاندار گلستان  بر ضرورت رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید کرد و یادآور شد: شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *