وویوویچ: دروازه‌بان ما شگفت‌انگیز بود/دقایقی فکر کردم بازی را باخته‌ایم

وویوویچ: دروازه‌بان ما شگفت‌انگیز بود/دقایقی فکر کردم بازی را باخته‌ایم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: در جریان دیدار مقابل شیلی در قهرمانی مردان‌جهان دقایقی فکر کردم بازی را باخته‌ایم اما یک اتفاق تاریخی رخ داد.

به گزارش سادس، سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل شیلی در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ که با برد ۲۵ بر ۲۴ ایران به پایان رسید اظهار کرد: بازیکنان شیلی شگفت انگیز بودند. این یک مسابقه واقعا، واقعاً سخت از همان ابتدا بود. توضیحی در مورد اینکه چگونه این بازی را بردیم، ندارم اما دروازه بان ما شگفت انگیز بود. 

وسلین وویوویچ مونته‌نگرویی در ادامه گفت: در دقایق پایانی و زمانی که دو بازیکن خارج از زمین داشتیم فکر می‌کردم بازی را باخته‌ایم اما یک اتفاق تاریخی رخ داد.

وی گفت: به بازیکنان تیم شیلی تبریک می‌گویم، بازی خوبی را ارائه کردند. ۶ ماه تلاش می‌کنیم و همه چیز در مسابقه اول مشخص خواهد شد. اگر پیروز باشیم به مرحله بعدی می‌رویم و اگر مغلوب شویم دچار مشکل خواهیم شد. دروازه‌بان شیلی خیلی خوب عمل کرد، امیدوارم در بازی‌های بعدی خود موفق باشند. 

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران بیان کرد: بازیکنان من کمی در این دیدار عصبی بودند، آن‌ها می‌توانستند بازی بهتری از خود ارائه دهند. امروز واقعا خوشحال هستم و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. 

وویوویچ در پاسخ به سوال خبرنگار حاضر در جلسه در خصوص دیدار با تیم مونته‌نگرو عنوان کرد: من در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران هستم و برای من خیلی مهم است که بتوانم این بازی را ببرم. منتظر هستم تا ببینم نتیجه بازی اسپانیا و مونته‌نگرو چه خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *