هندبالیست‌ها بعد از برد مقابل شیلی: همه از جان مایه گذاشتند

هندبالیست‌ها بعد از برد مقابل شیلی: همه از جان مایه گذاشتند

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند و توانستیم مقابل شیلی به برتری برسیم. 

به گزارش سادس، تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان که میزبانی مشترک لهستان و سوئد در حال برگزاری است، مقابل شیلی به میدان رفت و در یک بازی سخت توانست با یک اختلاف گل و با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به برتری برسد. 

صحبت‌های ملی‌پوشان هندبال ایران و همچنین رییس فدراسیون را بعد از این برد را در ادامه می‌خوانید. 

پاکدل: مردیم و زنده شدیم

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال بعد از این برد گفت: امشب با برد تیم ملی دل مردم شاد شد. تشکر می‌کنم از همه مردم ایران که ما را دعا کردند. باز هم خدا کمک کرد تا یک شب خوب برای کشورمان رقم بخورد. 

وی گفت: اتفاق بزرگی افتاد، مردیم و زنده شدیم.  بازی سخت و نفس گیری بود اما از همه مهمتر این بود که دل مردم شاد شد.
 

اورعی: بازی خیلی سختی بود

محمدرضا اورعی بعد از این بازی گفت: بازی خیلی سختی بود. همه استرس زیادی کشیدیم ولی توانستیم به برتری برسیم‌. من یک هفته بود که نخوابیده بودم اما خداراشکر برای این بازی رسیدم. 

وی گفت: لحظات نادر در هندبال است که در یک دقیقه سه گل را آن هم مقابل تیم شیلی جبران کنیم. من در در جام ملت های آسیا بعد از اینکه سهمیه گرفتیم هم پیش بینی این برد را کرده بودم و خداراشکر که امروز ما بردیم و به دور دوم صعود کردیم. 

سیاووشی: هندبالیست‌ها از جان مایه گذاشتند

محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران بعد از برد مقابل شیلی گفت: یک جاهایی استرس داشتیم. بازیکنان جوان هستند و استرس اجتناب‌ناپذیر است. با این حال خداراشکر توانستیم با تمام قوا به میدان برویم و به برتری برسیم. 

او افزود: واقعا همه از جان مایه گذاشتند. تیم شیلی تیم خیلی خوبی بود. آنها از سال ۲۰۱۵ قطر قوی‌تر شده بود و به سختی و با استرس توانستیم پیروز شویم. 

حیدرپور: در مواقعی بازی گره خورد، اما برگشتیم

مجتبی حیدرپور کاپیتان تیم ملی هندبال مردان بعد از اولین برد تیم ملی ایران در قهرمانی مردان جهان گفت: تمام تلاش خود را کردیم تا پیروز از زمین خارج شویم. حدود ۷ ماهی بود که به این برد فکر می‌کردیم. بازی سختی بود و جاهایی گره خورد و اما تونستیم به بازی برگردیم و خدا را شکر مزد تلاش خود را گرفتیم. 

او گفت: این بازی خیلی مهم بود. این نبود که ما مقابل شیلی حرفی برای گفتن نداشته باشم. با همه توان مقابله کردیم و پیروز شدیم. در بازی‌های بعدی هم حرف های زیادی از هندبال ایران خواهید شنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *