مسی-PSG؛ نوید روزهای خوب

مسی-PSG؛ نوید روزهای خوب

آمار لیونل مسی در پاری سن ژرمن در فصل جاری نشان می‌دهد که روزهای بسیار خوبی در انتظار این بازیکن است.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در هفته هجدهم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف آنژه رفت و  توانست با دو گل به پیروزی دست پید کند.

لیونل مسی در  این بازی در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن به میدان رفت و توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا در کسب این پیروزی نقش داشته باشد.

مسی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در ترکیب پاری سن ژرمن داشته است به طوریکه در 18 بازی در لیگ فرانسه که پاری سن ژرمن انجام داده است موفق به زدن 8 گل و دادن 10 پاس گل شده است تا نشان دهد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

مسی دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را پشت سرمی گذارد. او در فصل نخست نمایش ناامید کننده ای داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند اما در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده است و هواداران تیم امید زیادی دارند که با درخشش او و نیمار و ام باپه برای نخستین بار قهرمانی در  لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

با این نمایش بسیار خوب مسی سران پاری سن ژرمن سخت به دنبال تمدید قرارداد او هستند. البته پیشنهاد الهلال عربستان بسیار نجومی و وسوسه انگیز است و باید دید که او در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

روزنامه اکیپ در شماره امروز خود نوشت که مسی تاکنون موافقت نهایی خود را برای تمدید قراردادش اعلام نکرده است و وضعیت او برای ماندن و یا جدایی در هاله‌ای از ابهام است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *