اسحاقی: مکرون عروسک خیمه شب‌بازی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است

نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت که توهین نشریه سخیف و زرد فرانسوی به مقدسات اسلام نبوی نشان داد که مکرون عروسک خیمه شب بازی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.

به گزارش سادس، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس گفت: توهین نشریه سخیف و زرد فرانسوی به مقدسات اسلام نبوی نشان داد که مکرون عروسک خیمه شب بازی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است؛ به زودی اسنادی افشا و منتشر می شود که این برده به دستور اربابانش با افزایش قیمت های سوخت و مالیات در کشورش برای فعالیت پایدار تروریسم مخصوصاً داعش هزینه کرده است.

وی در ادامه در تذکری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به استان های محروم به خصوص خراسان جنوبی گفت: خشکسالی و نبود نهاده های دامی در کنار گرانی، زندگی مردم را سخت تر کرده است؛ باید یارانه مردم در مناطق محروم با کلانشهرها متفاوت باشد منتها به دلیل محرومیت و نبود زیرساخت ها در این مناطق، مردم نه تنها یارانه این موضوع را نمی گیرند که از خدمات هم بی بهره هستند.

نماینده قائنات همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان های قائنات و زیرکوه گفت: این دو شهرستان  با کشور افغانستان همجواری دارد؛ دولت مکلف است مذاکراتی با کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان برای ایجاد بستری برای حضور نخبگان و علاقه مندان به کسب درجات عالی علوم آن کشورها فراهم کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان همچنین در تذکر دیگری با تاکید بر لزوم جذب نیروهای سلامت گفت: نیروهای طرحی، پایان طرحی و قراردادی های ۸۹ روزه سلامت مجاهدانی بودند که دولت باید برای جذب آن ها  به این آزمون های تجربی بسنده کند.

اسحاقی بر لزوم اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان تاکید و اظهار کرد: تسریع در بررسی طرح ساماندهی کارکنان، همسان سازی حقوق بازنشستگان، توجه به حقوق معلمان حق التدریس و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی و نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش از اولویت ها است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *