توزیع تغذیه رایگان در مدارس روستای کوه‌سفید استان قم

سادس/قم کمیته امداد استان قم در یک اقدام فرهنگی، حمایتی با هماهنگی آموزش و پرورش، اقدام به توزیع شیر و کیک رایگان در مدارس روستای کم‌برخوردار روستای کوه‌سفید استان کرد.

به گزارش سادس، مدیرکل کمیته امداد استان قم، دوشنبه نوزدهم دی ماه با حضور در جمع دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف در دبستان برکت روستای کوه‌سفید با اشاره به روایت أَنتُم صُغَراءُ قَومُنا عَصَی أَن تَـکوُنوُا کُبَراءُ قَومُنا خطاب به آنها گفت: شما به زودی بزرگان جامعه خواهید بود و تصمیم‌گیری های مهم کشور به دست شما خواهد بود.

وی داستانی از سردار شهید قاسم سلیمانی برای دانش‌آموزان تعریف کرد و ادامه داد: این سردار شهید از دوران کودکی ایثارگر و فداکار بود و از همان ابتدا خودساخته پرورش شد و همه دیدیم که چه خدمات بزرگی به جهان اسلام و جبهه مقاومت کرد و چقدر بین ملت‌های مسلمان محبوب بود.

مسعودیان‌راد توزیع شیر و کیک رایگان در مدارس روستای کم‌برخوردار کوه‌سفید را یکی از خدمات برجسته این نهاد در این روستا برشمرد تأکید کرد: یقین دارم در حال حاضر امروز تنها مدرسه‌ی کشور که در حال توزیع تغذیه رایگان است، مدرسه‌ی برکت در روستای کوه‌سفید استان قم است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه با اعتباری نزدیک به ۲۵ میلیون تومان، پنجهزار بسته شیر و کیک توسط این نهاد خریداری شد و با هماهنگی آموزش و پرورش استان در اختیار مدارس این روستا قرار گرفته است افزود: این طرح تا تأمین منابع تا پایان سال دو نوبت در هفته در این مدارس اجرا می‌شود.

وی خواستار کمک‌های خیران و دستگاه‌های اجرایی استان در این طرح شد تا این طرح در سال آینده و در مدارس کل استان به ویژه مدارس روستایی به صورت مستمر اجرا شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *