اخباری: فکر نمی‌کردم مقابل الهامی قرار بگیرم/ بازیکنانمان پیشنهاد لیگ برتری دارند

اخباری: فکر نمی‌کردم مقابل الهامی قرار بگیرم/ بازیکنانمان پیشنهاد لیگ برتری دارند

سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان می‌گوید بازیکنان تیمش از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارند.

به گزارش سادس، سعید اخباری، سرمربی چادرملو اردکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل هوادار در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها برای ما رقم خورد. هوادار تیم خوبی است و تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. این تیم غیرقابل پیش بینی است و تاکتیک‌های مختلفی را استفاده می‌کند. سرمربی این تیم، کسی است که سابقه قهرمانی در جام حذفی دارد و همراه من بوده است. فکر نمی‌کردم و مقابل یکدیگر قرار بگیریم. امیدوارم مقابل او درس پس بدهم.

او ادامه داد: جام حذفی شانسی برای تیم‌هایی است که در رده‌های پایین‌تر هستند. این بازی برای هر دو تیم سخت است و سازمان لیگ باید برنامه‌ای برای جام حذفی داشته باشد و امتیاز میزبانی را در مراحل پایین‌تر تنها برای  تیم‌های لیگ برتری مد نظر قرار ندهد. ما سعی می‌کنیم یک بازی تاکتیکی ارائه دهیم. با تیم سختی بازی داریم که هم بازیکنان خوبی دارد و هم سرمربی باهوشی دارد. سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم.

اخباری در پایان گفت: ما ۲ بازیکن جذب کردیم که سابقه حضور در لیگ برتر داشتند. تیم ما هم صنعتی است اما بودجه‌ای داریم و می‌خواهیم بازیکنان مد نظر خود را بگیریم. ارقام پیشنهادی تیم‌های دیگر باعث شده تا کار ما برای جذب برخی از بازیکنان سخت شود. سعی می‌کنیم بازیکنانی که انگیزه بیشتری دارند جذب کنیم. بازیکنان ما پیشنهاد لیگ برتری دارند و با حفظ منافع باشگاه، سعی کردیم بازیکنان را از مسیر پیشرفت‌شان دور نکنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *