مظلومی: از ساپینتو لیست خواستیم/ سخنگوی باشگاه نیستم!

مظلومی: از ساپینتو لیست خواستیم/ سخنگوی باشگاه نیستم!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید سرمربی این باشگاه مورد حمایت هیات مدیره است.

به گزارش سادس، پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پس از پایان جلسه امروز (یکشنبه) هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: باشگاه از آقای ساپینتو حمایت می کند و هواداران هم حمایت کنند. اصلا قرار نبود تصمیمی درباره آقای ساپینتو در جلسه امروز گرفته شود. جلسه کاملا حمایتی از کادر فنی بود. ما بیشتر مسائل جاری باشگاه را تصویب کردیم. باز کردن پنجره نقل و انتقالات از مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: آقای فتح الله زاده با آقای ساپینتو صحبت کرد و هیچ مشکلی وجود ندارد. از آقای ساپینتو خواسته شد که لیستش را اعلام کند تا تیم برای نیم فصل دوم تقویت شود. هواداران به حواشی دقت نکنند. صبر و حوصله هواداران همیشه بالا بوده و مطمئن باشند که بازیکنان با تمام توان جبران می‌کنند. به عنوان یک آدم فنی می‌گویم که پس از جام جهانی، یکسری بازیکنانی که برای این رقابت‌ها انتخاب نشدند، از نظر روانی افت کرده اند که جبران می‌کنند.

عضو هیات مدیره استقلال بیان کرد: من یک ماه پیش به این کمپ آمدم که یک خرابه بود. در حال حاضر با تلاش مدیریت این کمپ رو به بهبود است و ان‌شاءالله تمرینات به طور کلی به این سمت می آید.

مظلومی در ادامه بیان کرد: باید به جلسه‌ای بروم که مربوط به مسایل مالی باشگاه است. یکسری بدهی‌ها مانند استراماچونی، پین و میلیچ از قبل مانده است و باید پرداخت شود تا پنجره باز شود. پرداختی‌های ما در دو ماه اخیر از ۴۰ درصد تا ۹۰ درصد به بازیکنان و مربیان پول داده‌یم. ما کمبودی از این پس نخواهیم داشت. منابعی پیدا کردیم که کمبودی ایجاد نشود.

او با تکذیب خبر انتخابش به عنوان سخنگوی باشگاه گفت: جلسه ما راجع به آقای ساپینتو نبود. این جلسه از قبل برنامه‌ریزی شده بود. ما اختیارات کامل را به مدیرعامل داده‌ایم و هر تصمیم فتح‌الله‌زاده را حمایت می‌کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه بیان کرد: ما هنوز مجوز نگرفته‌ایم و در شرف هستیم. باید بدهی‌ها را پرداخت کنیم. بزرگ‌ترین معضل ما استراماچونی است که حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است. زمانی که با او قرارداد امضا شد، دلار زیر ۲۰ هزار تومان بود اما الان ۴۰ تومان باید بدهیم. اگر آن زمان پول استراماچونی داده می‌شد، الان باشگاه به چنین دردسری نمی‌افتاد.

ادامه دارد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *