حسینی‌کیا:‌ با اخلالگران عرصه اقتصاد بدون مماشات برخورد شود

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست تا با اخلالگران عرصه اقتصاد نیز بدون مماشات برخورد کند.

به گزارش سادس، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ رهبری فرزانه انقلاب تکیه بر مردم را حلال مشکلات می دانند، دولت برای مردم در عین تحریم و خزانه خالی با اقدامی جهادی کرونا را مهار کرد. برای عرصه اقتصاد و معیشت هم نیازمند اقدامی اینچنینی است.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: امروز چشمان پدران و مادران نگران نظاره گر شما است تا بدون مماشات با اخلالگران عرصه اقتصاد برخورد کنید، بازار ارز، خودرو و مسکن را کنترل کرده و دست دلالان را قطع کنید. نگذارید اشک های پدران و مادران برای آینده فرزندان جاری شود. همچنین با برنامه راهبردی نگذارید نخبگان به خارج از مرزها بیندیشند و نگذارید عده ای قلیل موجب ناامیدی مردم شوند.

نماینده مردم سنقر با تاکید بر اینکه نگذارید سفره مردم کوچک شود و ثروت دلالان بادکنکی بزرگتر شود، ادامه داد: تیم اقتصادی دولت نیازمند تغییر جدی است. شما با مردم عهد و پیمان بسته اید، لذا نگذارید برای چند مدیر ناکارآمد و ناتوان مردم زیر چرخ اقتصاد و مشکلات معیشتی له شوند.

حسینی کیا در ادامه تذکراتی به وزرای بهداشت، ورزش، ارتباطات و راه داشت و خواستار حل مشکلات حوزه انتخابیه اش در خصوص وضعیت درمانی، جوانان،‌ آنتن دهی مخابراتی و راه های مواصلاتی شد.

وی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: بانک ها از اعطای تسهیلات تکلیفی طفره می روند و موجب نارضایتی مردم شده اند،‌ لذا اقدام فوری شما را برای حل این مشکل می طلبد، چراکه مردم از وضعیتی که بانک ها ایجاد کرده اند ناراضی هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان انتصاب سردار رادان به فرماندهی ناجا را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *