صعود به یورو ۲۰۲۴ هدف بزرگ آلابا با اتریش

صعود به یورو ۲۰۲۴ هدف بزرگ آلابا با اتریش

مدافع باتجربه تیم ملی اتریش هدف اول این تیم را صعود به یورو ۲۰۲۴ دانست.

به گزارش سادس و به نقل از استار، داوید آلابا بازیکن رئال مادرید اعلام کرد تیم ملی اتریش در حال پیشرفت است و رالف رانگنیک سرمربی سابق یونایتد نقش مهمی در این پیشرفت داشته است.

داوید آلابا مدافع سابق بایرن که با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است گفت رانگنیک چند چیز را تغییر داده و فلسفه خوبی دارد که باعث پیشرفت فوتبال اتریش شده است. این بازیکن ۳۰ ساله که تا تابستان ۲۰۲۱ برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد گفت: می‌توان احساس کرد که ما در مرحله‌ای با اتریش هستیم که در آن استانداردهای خود را روز به روز بالاتر می بریم و کاملاً انگیزه داریم تا به پیشرفت خود ادامه دهیم.

آلابا در ادامه صحبت های خود افزود: ما می خواهیم با اتریش به مسابقات یورو ۲۰۲۴ در آلمان صعود کنیم. این هدف بزرگی است. مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۴ از دو ماه دیگر شروع می شود و تیم های قاره سبز برای کسب سهمیه حضور در رقابت ها باید تلاش خود را شروع کنند.

رالف رانگنیک ۶۴ ساله از اول ژوئن ۲۰۲۲ در اتریش بوده است و قبلاً به مدت تقریباً شش ماه به عنوان مربی موقت در منچستریونایتد کار کرده بود.

رئال مادرید باید در لیگ قهرمانان اروپا در یک هشتم نهایی به دیدار لیورپول برود. آلابا درباره دیدار با قرمزهای آنفیلد در این مرحله از رقابت ها گفت: مرحله یک هشتم نهایی عالی خواهد بود. بازی های مقابل لیورپول همیشه جنگ های بزرگی می شوند چرا که لیورپول یکی از بهترین تیم های جهان است. کار دشواری خواهیم داشت اما ما می خواهیم به دور بعد برسیم.

رئال مادرید فصل قبل توانست با برتری برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. وینیسیوس تنها گل این دیدار بزرگ را به ثمر رساند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *