رئیس کمیسیون فرهنگی: حجاب از احکام جدی اسلام است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون حجاب از مدت‌ها پیش نوشته شده و به زودی گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه در صحن مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

به گزارش سادس، مرتضی آقاتهرانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کرده و باید بگویم این اقدامات از سوی آنها بی‌سابقه نیست آنها مدعی آزادی بیان هستند اما به مقدسات ملت‌های مختلف توهین می‌کنند. اساس برقراری نظام اسلامی برقراری دین اسلام و حیات یافتن آن بوده و یکی از احکام جدی اسلام بحث حجاب است.

وی در ادامه اظهار کرد: خواهران ما حجاب را رعایت می‌کنند اما بهتر است قبل از آنکه در سطح جامعه وارد شویم دستگاه‌های دولتی ورود جدی به این موضوع داشته باشند. از مدت‌ها پیش قانون حجاب نیز به تصویب رسیده است اما عده‌ای خیال می‌کنند که نامه‌ای نانوشته ۲۰ است در حالی که نامه نوشته نشده صفر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: به زودی گزارشی در صحن مجلس ارائه می‌کنیم و در آن مشخص می‌شود که چه اندازه دستگاه‌ها به وظایف خود در این حوزه عمل کرده‌اند. از مردم بابت طومارهایی که در این زمینه به مجلس ارسال کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *