صباغیان: با تضعیف دستگاه‌های نظارتی گرگ‌ها را به جان مردم انداختیم

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با تضعیف دستگاه‌های نظارتی گرگ‌ها را به جان مردم انداختیم، خواستار رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی دستگاه‌های نظارتی و شد.

به گزارش سادس، محمدرضا صباغیان نماینده ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در جلسه روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری اقدام اهانت آمیز مجله فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد.

وی همچنین با اشاره به فرا سیدن سالگرد سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: به خانواده‌های داغدار سانحه هواپیمای اوکراینی به ویژه خانواده قربانی تسلیت می‌گویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رییس مجلس درباره لزوم بررسی برنامه هفتم توسعه پیش از بودجه ۱۴۰۲ اظهار کرد: از دولت می‌خواهیم که دولت در این زمینه تسریع کند تا بتوانیم بر اساس قانون عمل کنیم.

صباغیان همچنین در تذکر دیگری با بیان اینکه «در جامعه ما کالا کیفیت ندارد و گرانی وجود دارد»، عنوان کرد: ما با تضعیف دستگاه‌های نظارتی گرگ‌ها را به جان مردم انداختیم؛ سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های دیگر کمترین نیرو و کمترین حقوق دریافتی را دارند؛ در این شرایط چطور می‌خواهیم که این دستگاه‌ها نظارت کنند؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *